“Bästa pizzor”
Omdöme om 450 Gradi

450 Gradi
Rankad som nr 1 av 42 Restauranger i Lidingö

Världens bästa service och personal. Så trevliga. Sveriges bästa pizzor. Starkt rekommenderar! Härligt och mysigt ställe att käka

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack I3450UBsofiar

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Suveränt! Helt enormt bra pizza, prisvärt även om priserna är höga. Har testat tre gånger nu och aldrig varit annat än supernöjd.
Den enda förbättringen jag kan komma på är att ha öppet även tisdagar

Datum för besöket: april 2021
2  Tack 440johank
Omdömet skrevs 3 januari 2021

Första gången på denna pizzeria, dock inte sista.
Lätt att åka kommunalt.
Mycket bra service, trevlig personal!

Datum för besöket: januari 2021
Tack 622Mimmi
Omdömet skrevs 23 december 2020 från mobil enhet

Otroligt besviken, ska försöka förklara en avgrundsdjup besvikelse. Hade förbeställt 2st pizzor som skulle levereras 20.30. Beställningen gjordes vid lunchtid. 20min innan leverans ska ske kommer det ett meddelande att beställningen har avbrutits, helt utan närmare förklaring. Tänk julförberedelser, helt slut, barnen har lagt sig, allt är klart inför julafton, nu ska det njutas av rödvin och en grym pizza från Stockholms bästa pizzeria. Att företaget inte ens ringer och förklarar och beklagar uppkommen situation är helt oacceptabelt och totalt under alla existerande betygsskalors gränser. God jul och Gott nytt år 450 Gradi.

Datum för besöket: december 2020
3  Tack Tofradis
Omdömet skrevs 22 november 2020

Bra råvaror inget att klaga på där, dock var pizzan väldigt degig och la sig som en rejäl degklump i magen. Ytterkanterna var lite väl brända vilket gjorde att det tog över smaken, förstår att det ska vara bränt till en viss grad men detta var lite väl bränt. Bra bemötande av personalen annars, insikt i köket och du kan se när dem gör pizzorna. Lokalen är kanske inte det mysigaste men det är en pizzeria så det kan man inte vänta sig (eller?)

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 598mikaelg

Resenärer som tittade på 450 Gradi tittade också på

Lidingö, Stockholms län

Besökt 450 Gradi? Berätta vad du tyckte!