“Extremt lojt bemötande ”
Omdöme om 450 Gradi

450 Gradi
Rankad som nr 1 av 42 Restauranger i Lidingö

Var och besökte restaurangen igår eftermiddag beställde pizza och dryck till mig och min dotter på 4 år samt en väninna till mig! Skulle ha barnpizzor till henne och mig eftersom hon äter kanske hälften av sin och och jag får då ta en bit av hennes med och beställde en annan pizza till mig med fick en till barnpizza samma som hennes jag beställde en annan med till min vän som inte tål mjölk produkter och så fick vi en annan pizza vi inte ens beställt som hon inte kunde äta. När jag ifrågasätter detta så säger han som serverar att det står så på kvittot. Kvittot jag inte tog för hade fullt upp med att ta egen dryck, extra vatten och bestick. Du får alltså ta allt själv och får ingen hjälp. Fick vi någon ursäkt något erbjudande om ny pizza där är svaret är nej! Till och med en kartong fick vi be om för att ta med ena barnpizzan som vi inte ville ha. Kommer absolut inte gå hit igen och rekommenderar inte någon att göra det heller!

Datum för besöket: september 2020
Tack Sightseer03438121583

Omdömet skrevs 16 september 2020

Ryktet stämmer, gå dit! Servicen är på topp och man smittas av deras härliga skratt och leenden. Pizzorna är SÅ goda, du kommer inte bli besviken.

Datum för besöket: september 2020
Tack ThereseJi
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Men herre gud sååå gott. Det är det godaste pizza vi ätit i på länge. Jag och min syster hade en underbar kväll på denna fantastiska restaurang. Gott i glaset med rosé och fantastiskt goda pizzor. Kvällen var ljuvlig med kvälls sol, vind stilla. Men jag måste ge ägare Jesper Blomqvist ( som var närvarande och jobbade) med sin fantastiska personal, det bästa betyget, vi kände oss så välkomna, servicen var tipp topp 5, även vår fyrbenta kände sig mycket välkommen

Tack 375theresee
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Absolut en av de godaste pizzor jag ätit riktigt bra service och de såg en snabbt. Vart varmt välkomna av ägaren när man kom fram till entrén,och sen gick det fort och smidigt till bordet och pizzorna

1  Tack Janneja
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Bra pizzor.
Vi var här en solig dag och njöt av en god pizza. Det var mycket gott, trevlig stämning och uteserveringen och personalen var trevlig. Vi åker säkerligen hit igen.

Tack 550robertv

Resenärer som tittade på 450 Gradi tittade också på

Lidingö, Stockholms län

Besökt 450 Gradi? Berätta vad du tyckte!