“Bästa pizzan!”
Omdöme om 450 Gradi

450 Gradi
Rankad som nr 1 av 42 Restauranger i Lidingö
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Helt otroligt god pizza! Med fantastiskt goda smakkombinationer och fluffiga mjuka kanter är dessa pizzor några av de godaste jag ätit. Om ni inte har testat napolitansk pizza måste ni åka hit även om det innebär en omväg, för det är värt det. Om ni vill boka tid för hämtning kan det vara bra att vara ute i god tid då man kan få vänta uppåt en timme vissa dagar. Personalen är trevlig och flexibel.

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack ebba16

120124 av 216 omdömen

Omdömet skrevs 20 juni 2017

De i särklass godaste pizzorna jag ätit i Sverige. Väldigt trevlig personal och mysig restaurang. Vi kom precis innan stängning men de lät oss med glädje sitta och njuta av maten. Det går inte längre äta pizza då inget kan mäta sig med nivån på 450 gradi. Det är som olika maträtter. Rekommenderar pizza med nduja på - ett måste om man gillar lite starkare variant! Så åk hit nästa gång du vill äta pizza. Och då menar jag riktig pizza!

Datum för besöket: april 2017
1  Tack 734henrika
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Denna kulinariska upplevelse kan jag rekommendera samtliga personer som är ute efter något utöver det vanliga, råvarorna håller hög kvalitet, man ville inte att maten på tallriken skulle ta slut

1  Tack 310jps
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

240kr för en tryffelpizza med riccota&tryffelfylld kant, 24mån lagrad parmasen och 10 gram hyvlad sommartryffwl är bara kärlek❤️❤️❤️❤️❤️❤️. Fantastiskt och underbart. Härlig personal, enda minuset är väl lokalen och uteserveringen som verkligen inte bjuder in till kavliteen på maten. Annars hade detta varit 5+ direkt! Det kostsr ju förstås några kronor men det är det värt...

Tack Beefnreef
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

En fantastisk pizza, helt annorlunda än någon jag tidigare ätit. Servicen var både professionell och mycket personlig. Lite Italien mitt på Lidingö. Kan varmt rekommenderas, vi kommer tillbaka!!

Tack Eva N

Resenärer som tittade på 450 Gradi tittade också på

Lidingö, Stockholms län

Besökt 450 Gradi? Berätta vad du tyckte!