“Afternoon tea utan utsikt”
Omdöme om Högberga Gård

Högberga Gård
Rankad som nr 8 av 43 Restauranger i Lidingö
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Fin utsikt när man är utomhus men inne blev vi placerade i ett stort rum utan utsikt med fönster i taket. Synd på en så vacker omgivning. Nåväl. Själva afternoon tea var ok. Vegetariska alternativ i princip obefintligt tyvärr. Tillbehör skyltat men alla skyltar stod i en hög så man fick gissa sig till vad som var vad. Goda efterrätter och färsk frukt. Trevligt besök men inget jag kommer längta tillbaka till.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Jenny L

Omdömet skrevs 29 december 2019

Besökte restaurangen med styrelsen i en bostadsfättsförening sen 11 december.
Möttes av en mysig miljö med allt som behövdes för ett riktigt julbordsätande inkl, hjälpsam och trevlig personal.

Datum för besöket: december 2019
Tack dayrate40
Omdömet skrevs 24 september 2019 från mobil enhet

Fantastisk utsikt och god mat.
Bra konferenslokaler och väldigt trevlig personal. Mysig bar i kinesisk stil.
Rummen var ok men inget mer, ganska trista i stora flygeln.
Ljudvolymen blev hemsk i resturangen på kvällen vilket var trist.
Kommer absolut tillbaka och man måste verkligen ta sig tid att njuta av omgivningen där det fanns bra promenadvägar ner till vattnet.

Datum för besöket: september 2019
Tack liinda78
Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Miljön är toppen och utsikten fantastisk. Här äter man gott och blir mätt.
Brunchen är stadig med goda efterrätter.
Här brygger man egen och riktigt bra.
Högberga gård har konserter och föredrag som är värda att besöka.

Datum för besöket: juli 2019
Tack stefant68
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Firade två födelsedagar på Högberga i lördags och söndags. Perfekt arrangemang från lunch första dagen till frukost dagen därpå. Bra mat, kunnig och tillmötesgående personal, fin badavdelning och lagom fina rum. Alla från 2 till 85 år var nöjda.

Datum för besöket: maj 2019
Tack 525kjellj

Resenärer som tittade på Högberga Gård tittade också på

Lidingö, Stockholms län

Besökt Högberga Gård? Berätta vad du tyckte!