Omdömet skrevs 7 juni 2019

Kom ut i hopp om en ljuvlig vistelse... uppgraderade mig till svit och nej tack... balkongen har nog inte sett städning sedan året innan , badrummet hade inte produkter för antal gäster , uteserveringen bjöd på matrester från gårdagen, fläckar från glas och drycker...:( allt detta slutade med att jag lämnade mitt vinglas tog mina saker och åkte hem!!!!

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Robert R
Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Kom hit vid 3 tiden vilket stod var incheckningstiden. Ingen var där, stod utanför och frös tills en från restaurangen tillslut släppte in oss.

Rummet var tyvärr inte det bästa. Vi möttes av dålig städning där bland annat hår hittades, blöt dusch, äckliga kuddar med massa fläckar på i en låda, samt fläckigt golv.

Vidare tycker inte vi att rummet liknar bilderna speciellt mycket där man framhäver en annan bild av hur det ska se ut.

Frukosten fick man hämta i en påse från en kyl som stank möglig mat. Dock var frukosten helt okej ändå.

Det positiva var platsen som är precis vid vattnet och man möts av en mysig havssyn där det är frisk luft och bryggor man kan sitta på.

Personalen i baren var trevlig och fixade drinkar med ett leende. Mycket mysig inredning!

Rent i allmänhet trodde vi att vi skulle få mer för pengarna men vi bjöds på en hyfsad vistelse!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Alexander S
Omdömet skrevs 6 april 2019

Det här är en restaurang m 13 rum, inte hotell m restaurang. Har man det med sig, och reser med egen bil, då är det värt 20m extra dit ut. Fina rum, man hämtar sin frukost i en påse på morgonen (kallskuret, sallad, ägg, jos, yoghurt, bröd... - te/kaffe fixar man själv på rummet). På fm ingen service, så inte ett ställe om man behöver hjälp med kopiering ;), men fri parkering och härligt med vattnet utanför rummet (välj rum m Havsutsikt om det finns ledigt). Mycket bra mat och bra viner på glas i restaurangen 1tr ner, fick hjälp att bära upp på rummet (reste själv, så toppen!).

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Lirran
Omdömet skrevs 8 juni 2018 från mobil enhet

Fint inrett rum med utsikt och balkong mot vattnet. Riktigt bra restaurang där vi åt både middag och frukost. Vid frukosten fanns varmt, nybakt bröd med olika pålägg, hemlagad omelett och äggröra m.m. Härligt att restaurangen har uteplatser både i kvälls- och morgonsol!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack efoppa
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Ligger helt fantastiskt nere vid vattnet men fin uteservering. Rummen är också helt okej men frukosten är det sämsta jag upplevt på ett hotell. Servicen likaså, man kunde knappt kommunicera med personalen, tjejen i frukosten gick inte alls att kommunicera med.. Vid utcheck fanns ingen personal på plats, man fick skriva sin mailadress på en papperslapp till frukosttjejen..

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack pontusb265