Omdömet skrevs 10 maj 2018

Fräscha rum, fin inredning och rent. Dock lite nött här och där. Fick intrycket att stället har peakat. Sängarna är superbekväma!

Mat och vin på restaurangen var mycket bra - åt en jättegod skagen till förrätt och pasta till varmrätt (tyvärr var chokladfondanten slut så efterrätterna vet jag inget om).

Servicen var tyvärr mycket seg och ineffektiv. Lång väntan på beställning, ett par missar, hela tiden olika personer som cirkulerade och som vare sig verkade särskilt uppmärksamma eller kommunicerade med varandra. Däremot var (de flesta) väldigt trevliga i sitt bemötande.

Frukosten. Det märktes att kocken från gårdagens middag inte var ansvarig för den. Den var direkt dålig: torra ost- och skinkskivor och grönsaker som stått ute alltför länge. Marmelad i plastförpackning med enbart spår av frukt, billigaste smaklösa flingorna och juice från koncentrat. Frukost är något jag i vanliga fall ser fram mot när jag bor på hotell - den här var en riktig besvikelse. Och precis när man trodde att det inte kunde bli tråkigare... Vi möttes av en gränsande till oförskämd frukostpersonal (!). Hen var totalt ointresserad, himlade med ögonen (?!) och gav oss intrycket av att vi kom och störde (och jag lovar att jag inte är av den jobbiga sorten).

Nja. Vi kommer nog inte tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack FrkPetig
Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Vi sov en natt på hotellet. Under dagen drack vi drinkar på uteserveringen sedan åt vi en otroligt god middag. Till förrätt delade vi på en charkbräda, så gott. Sedan pasta till varmrätt. Fint hotell men något dött läge. Nöjd!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack vendelah2016
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Jag och min flickvän bodde här en natt i februari och vi blev positivt överraskade. Hotellet har gratis parkering, vi fick ett rum med utsikt mot vattnet som vi hade blivit lovade, rummet vi fick var även stort och högt i tak. Vi bokade bord direkt i den mysiga restaurangen, jag åt en supergod oxfilépasta och tjejen åt lasagne (den godaste hon ätit påstår hon). Tv:n på rummet hade bara 1an,2an & 4an men vi kom förberedda efter att ha läst om det här på tripadvisor, så vi hade med oss en apple-tv så att vi kunde se på Netflix bland annat. Frukostbuffén var supergod och innehöll allt vi hade att önska och man kunde även ta SEMLOR!! Jag som älskar semlor.. dock så blev jag alldeles för mätt av allt det andra så dom provade jag aldrig tyvärr. Det vi gillade mest med detta hotell var att det ligger en bit bort från stan, all stress osv, att det ligger så nära vattnet, restaurangen & maten och de stora rummen. Vi kommer säkert tillbaka i sommar!

Rumstips: Välj ett rum mot vattnet
Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack 402magnusd
Omdömet skrevs 14 november 2017

Jätte bra ställe att äta middag. Service tiden var väldigt bra. Personalen var också väldigt bra, vänlig och hjälpsam. Maten är jättegod och väntetid var inte lång.Rekommenderar till alla att komma förbi att äta middag.

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack john11wood11
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Bokade ett superiorrum och vi var väldigt nöjda när vi klev in i rummet. Vacker utsikt och ett lyxigt intryck generellt sett! Men tyvärr var det mycket fasad när det kommer till hotellet i sig. Den fina ytan matchade inte helt servicen på detta hotell. Vid en kvällsdrink på hotellbaren blev vi inte alls bra bemötta, man fick en känsla av att man var till besvär.

Hotellfrukosten var under all kritik. Det var knappt något att välja mellan och det som fanns var väldigt utplockat. Ett par skinkor där, en ostbit där, en limpa, lite bravo-juice och kaffe... nej, man förväntar sig mer av ett hotell som ska vara "lite finare".

Sedan så var de små flaskorna med schampoo & balsam samt hudlotion i duschen öppnade och använda, vilket inte heller känns helt ok.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack SofiaH1241