Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Otrolig miljö runt anläggningen som passar utmärkt för löpning/promenader. Lugnt och skönt. Fina möjligheter till bad eller fiske. Med bil tar man sig enkelt till restauranger på Lidingö. Vi tog även bilen ner till Dalenum för att åka kollektivt med båt in till city.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack moderjustitia
Omdömet skrevs 19 april 2021

Fint läge nära naturen och trevlig personal. Litet antal besökare samtidigt vilket gav en lugn känsla över hela vistelsen. Naturen är runt knuten och det blir knäpp tyst på kvällen i hela omgivningen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack GabrielAndersson
Omdömet skrevs 9 mars 2020

Ett fint boende nära vattnet, i fin kuperad skog. Jättesköna sängar och väldigt trevlig personal i receptionen framför allt. Trevlig restaurang med långbord och en del mindre bord. Passar bäst för större sällskap, föreningar, företag mm. Hann aldrig nyttja pool och gym, men trevliga promenad och motionsstråk runt omkring.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack annicabe2020
Omdömet skrevs 9 mars 2020

Dålig service och information för en barnfamilj. Vi bokar ett rum för två vuxna och ett barn på tre år och får ett hotellrum med fyra sovplatser och utan toa. Frågar i receptionen om vi kan få byta rum. Personen typ dumförklarar oss att det är vi som bokat och vi har bara använt deras internettjänst. Kräver oss på 150:- extra för att byta rum.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack 549joakim
Omdömet skrevs 4 december 2019

Bosön för mig var ett perfekt läge med tanke på att jag hade mina tre stycken hundar med mig. Natur och hav när du går ut.
Trevlig personal, god mat, en härlig frukostbuffe, sköna sängar.
Ett lugnt alternativ för reflektion och eftertanke. Jag kom hem med positiv energi och en återhämtning jag så väl behövde.
Jag kan varmt rekommendera Hotell Bosön.

Datum för vistelsen: november 2019
  • Restyp: Reste ensam