LA Hotel Lidingö Arena(Lidingö)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Blue Hotel(Lidingö)
TripAdvisor
  • Fri parkering
Pier 16(Lidingö)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 30 november 2017

Redan vid ankomsten så blev jag mycket väl mottagen av en väldigt glad och positiv personal. Träningsanläggningen är väldigt bra. Restaurangen hade bra frukost och mycket goda luncher. Att det fanns ett cafe/bar som var öppen lite senare var ett stort plus.

• Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Daniel L
Heléne K, Receptionist på Bosön, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Hej Daniel,
Vad kul att du haft det bra hos oss! Jättekul att du är nöjd med både personal och mat. Välkommen tillbaka till Bosön!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 10 november 2017

Magisk miljö, exemplarisk service & underbar mat tillsammans med fina träninngsmöjligheter. Framförallt personalen bjöd på fantastisk service och sånt kommer man ihåg! Bästa konferens/utbildningsplatsen jag har varit på

• Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Robin R
Heléne K, Receptionist på Bosön, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2017

Hej,
Tack för din fina feedback! Jättekul att höra du är nöjd med vistelsen hos oss.

Varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning,
Mimmi
Bosön Hotell

Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Tillbringade helgen på Bosön för att se dottern spela Sm-slutspel i fotboll. Grym anläggning både för idrottsutövare samt övriga gäster. Fina o bekväma rum. God mat o trevlig personal. Nära och bra till arenan.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Hunken16
Heléne K, receptionen på Bosön, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Hej,

Tack för det superfina omdömet. Vad roligt att ni är så nöjda med er vistelse på Bosön.
Vi önskar er varmt välkommna tillbaka till oss.

Ha en fin dag!
Vänliga hälsningar
Katarina

Omdömet skrevs 6 november 2017

Servicen var utmärkt . Rummet var som ett hotellrum skall vara .Rent ,allt fungerar sköna sängar, god kvalitet på inredning och val av material . Det går att köra fram och lasta av väskor. Tyst och och skönt

• Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack 328jonnyb
Heléne K, Reception på Bosön, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2017

Hej!
Härligt att höra att du var nöjd med din vistelse.

Varmt välkommen åter!

Fredrik Reception Bosön

Omdömet skrevs 30 oktober 2017

Väldigt besviken. Sökte på hotel punkt com efter hotel med pool för barnens skull. Fick ett dåligt hytt liknande rum med toalett gemensamt i korridoren. Stämde inte alls överens med vare sig bilder eller beskrivning. Verkligen dåligt som hotel vilket de inte var mer övernattning med tillhörande aktiviteter i närheten.

• Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack S4328NPalexanders
Heléne K, Receptionist på Bosön, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

Hej Alex,
Tråkigt att du är besviken på boendet. Ni hade bokat rum i Ledaren som är vårt sport hotell, där man sover i våningssängar och delar dusch och toalett. Allt detta framgår på boknings siten. Ni skulle sagt till så hade vi kunnat uppgradera er här på plats. Vi vill såklart att ni har en positiv upplevelse på Bosön. Återkom gärna i framtiden så vi kan få revansh och ni blir nöjda och glada!

Med Vänlig Hälsning,
Mimmi