“Ljust och trevligt”

Millesgården Lanthandel
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Lidingö
Kök: Svenskt
Beskrivning: Besök gärna våran Facebook profil eller Instagram konto för daglig uppdatering om våran meny och restaurang. Facebook - Millesgårdens Lanthandel Instagram - millesgardenlanthandel
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Åt först en god dagens lunch. Mycket folk och lite svårt med bord. Populärt. Efter utställningen god fika och lugnare miljö. Ett plus att man får ta med hunden in om den håller sig lugn.

Tack 138suzanner

Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Vi beställde in 3 olika maträtter och blev rekommenderad ett vin. När maträtterna kom beskrevs rätten. Alla provsmakade resp beställd maträtt och alla sa samma sak: fantastisk mat! Mycket vällagad och smakerna underbara. Vi kan bara säga en sak: en restaurang som måste besökas. Vi kommer att gå flera gånger. Bemötandet var fantastiskt vänligt och varmt.

2  Tack DanE412
Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Snäppet snorkig personal och dyrt för lite mat på tallriken, smakade bra iaf. Personalen bjöd på lite sköna tillrättavisningar och dubbelförklaringar över deras system vad gällde utdelningen av mat (fast vi redan förstått) Onödigt tyckte jag, vilket drog ner upplevelsen

Tack johannak615
Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Denna enkla men trevliga restaurang överraskade verkligen våra smaklökar. Vi åt deras svamprisotto, som var en fullständig smakexplosion i munnen.
Kronärtskocka soppan smakade också riktigt bra. Focaccia brödet som serverades till var utsökt.
De små bakverken till kaffet, blev pricken över i:et.
Stället rekommenderas varmt.

1  Tack koping9192
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Välbesökt kafé i mycket trevlig miljö omgärdad av murgrönor, som även serverar varmrätter. Dagens soppa inkl bröd är mycket god men dyr - 130 kr. En dubbel espresso á 30 kr är mer normalt prissatt.

Datum för besöket: december 2019
Tack 526max

Resenärer som tittade på Millesgården Lanthandel tittade också på

Lidingö, Stockholms län

Besökt Millesgården Lanthandel? Berätta vad du tyckte!