Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 17 juni 2022

Överaskade min fru med en SPA weekend på Ellery Beach House med god middag och goda drycker för att fira vår 25 åriga bröllopsdag.
Först blev vi lite ställda över den unga publiken. Har man varit gifta i 25 år så är man nära pensionsåldern. Men den trevliga personalen ordnade snabbt ett bord lite avskiljt. Efter middagen blev det barhäng där vi blev excellent servade av den trevlige kyparen Frank. Det var ont om personal och han slet verkligen för två. Hans charmiga och tillmötesgående sätt gjorde att vi fick en oförglömlig kväll. Vi kommer gärna tillbaka. Vi får kolla när Frank jobbar!
Bengt med fru! ❤

Datum för vistelsen: juni 2022
2  Tack 996christinae
Jonas Norrena, Guest Services / Front Office på Ellery Beach House, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2022

Hej Christina,

Så himla härligt att höra om er fina upplevelse ni hade hos oss. Jag ska personligen se till att Frank får till sig er tacksamhet. Han kommer att bli superglad av detta. Stort grattis igen på er 25-års dag och jag önskar er all lycka framöver.

Hälsningar,

Omdömet skrevs 7 juni 2022 från mobil enhet

Otroligt charmigt hotell med mycket god 3 rätters middag och enormt stor o skön säng :)
Han tog massage back to business och hon fixa fransar och bryn på Coco Beach Club.
Vi badade i uppvärmda poolen och så skönt! -Mer än nöjda med allt rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Jimmy L
Jonas Norrena, Guest Services / Front Office på Ellery Beach House, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2022

Det tackar vi och bockar för. Trevligt att höra hur mycket ni har njutit av allt det goda här ute på Ellery!

Vi ser fram emot att få öppna dörrarna åt er igen.

Allt gott,

Omdömet skrevs 28 maj 2022

Vid incheckningen möttes vi av Philip med fantastiskt bemötande, total fingertoppskänsla vad gäller service! Rummet sagolikt bra med helt grym säng. Vistelsen startade med lite lung och ro i beach club med lite god dryck. Efter det satte vi oss ner i Beach club restaurangen i badrock vilket bara det var en skön och annorlunda känsla, så avslappnat. Restaurangchef Philippe tog emot oss med helt grym service, maten enkel men riktigt riktigt bra. Servicen varvades av Philippe, Jennifer och March (inte snickers :o)....måste säga att dom är riktiga servicestjärnor som verkligen älskar det dom gör, riktigt imponerande, en fantastiskt trevlig kväll som avslutades i poolen samt ett dopp i havet. Sängen var sagolik och vi sov som stockar. Frukosten som var magnifik i synnerhet brödet och allt grönt intogs på verandan i strålande solsken med magisk utsikt. Det enda man störde sig på var fåglarna (skator och måsar) som direkt var på maten om någon lämnade bordet för att hämta något mer, men detta är enkelt att åtgärda. Är en av de bästa hotellupplevelserna vi haft i Sverige och vi kommer tillbaka, mycket på grund av fantastisk personal men även läget och lugnet som infinner sig på plats!

Tack F3607YGthomasf

Vilken fantastisk läsning, Thomas. Er beskrivning och känslan ni sätter på er vistelse hos oss är det som vi brinner och strävar efter. Stort tack för att ni delade med er av er upplevelse på Ellery.

Omdömet skrevs 28 maj 2022

Paket gick inte att boka via webben men gick att boka via telefon men telefonisten missade att boka avbeställningsskydd fast jag tydligt informerade att det skulle vara en present och bad om avbokningsskydd. Personalen bad mig sälja paketet till någon annan för att dom gjort fel. Bott här tidigare så fint hotell men dålig personal och webbsida för att boka rum/paket.

2  Tack mariakJ8461AH

Hej Maria,

Här har vi klart och tydligt inte lyckats med att leverera den servicen vi självklart ska och ta ansvar för när vi har gjort fel.

Om ni önskar att ta en vidare dialog kring detta så är ni välkomna att maila mig på service.manager@ellerybeachhouse.com

Omdömet skrevs 23 maj 2022 från mobil enhet

Jag bodde två nätter på Eller Beach House i maj 2022. Mycket hög klass på hotellrummen! Bredaste sängen jag någonsin sovit i, tror jag! Rymligt badrum och utsikt över vattnet och ibland kom Silja Line-färjorna förbi - lite kul grej för en besökande skåning! Möteslokalen för vårt årsmöte hade bekväma stolar och bra teknisk utrustning. På middagen första kvällen åt jag en av de godaste fiskrätter jag någonsin smakat - stekt röding med krispigt skinn, någon sorts gudomligt god hollandaisesås, det hela toppat med rostade hasselnötter. Otroligt gott!
Vi hann efter dagens möte också besöka tre av dom fyra poolerna på hotellet plus även bastun nere vid vattnet. Härligt med bastubad och havsdopp en lite blåsig maj-dag! Underbar utsikt över vattnet från bastun!
En sista kommentar om personalen. Några i receptionen var en aning förvirrade, men löste sin uppgift till sist, så inga problem. Allra bäst service under vistelsen levererade William i poolbaren! Serviceinriktad, snabb, glad och proffsig! Tack för trevligt besök! Hit kommer jag gärna igen!

Restyp: Reste i arbetet
Tack ragnhildf2016
Jonas Norrena, Guest Services / Front Office på Ellery Beach House, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2022

Det värmdes upp i hela kroppen av läsa er upplevelse hos oss, Ragnhild. Så underbart att läsa!

Varmt välkomna tillbaka hi till oss när det passar er.