“Fantastisk mat och service ”

Wood Bridge Bar & Restaurant
Rankad som nr 18 av 58 Restauranger i Khuk Khak
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Under våra veckor i Khao lak och boende på (Mai Khaolak) så var vi på denna restaurang flera gånger både för lunch och middagar. Personalen är super trevlig. Det är aldrig några problem om man vill lägga till eller ändra något i rätterna. Vi åt massa olika rätter men kan rekommendera mangosalladen, biffsallad, vårrullarna, masaman curry, stekt ris i annans samt kyckling med ingefära. Drinkarna var bra och deras smoothie är super. Värt många besök om man bor i samma område.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ubbepower

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Helt underbar ställe, superbra mat och personalen är fantastisk. Tycker ni om hårdrock är detta stället för er!

Datum för besöket: januari 2020
Tack jessican503
Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Helt klart värt ett besök! Jättegod mat och personalen är helt underbar! Vi kommer tillbaka nästa år!

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack miiikaelag
Omdömet skrevs 12 maj 2019

Fräsch o välsmakande mat. Goda drinkar. Snabb personal och familjevänlig restaurang.
Vi åt tre rätters o allt var riktigt bra. Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack Katarinathailandsres
Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Vi bobbe på Mai i 2 veckor, va va ute och åt lunch och middag på restaurang. Vi Provade olika restauranger varje dag tills vi till slut kom till Wood bridge.
Det va den första av restaurangerna vi provat som kunde göra riktiga drinkar och cocktails. Maten va helt fantastisk, deras gröna curry ❤️ Mycket trevlig personal så vi rekommenderar den restaurangen framför alla andra runt Mai Khao Laak

Fam. Vallgårda/jansson

Datum för besöket: mars 2019
2  Tack Patric V

Resenärer som tittade på Wood Bridge Bar & Restaurant tittade också på

Takua Pa, Phang Nga Province

Thai Mueang, Phang Nga Province
Takua Pa, Phang Nga Province

Besökt Wood Bridge Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!