• Fri parkering
Chomphu Resort(Khuk Khak)(Mycket prisvärt!)
The Leaf Oceanside(Khuk Khak)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 41 US$/natt.

Bai Bai Home(Khuk Khak)(Mycket prisvärt!)
Dachatorn Village(Khuk Khak)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
The Sandy House(Khuk Khak)(Mycket prisvärt!)
JW Marriott
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Var två veckor på detta mycket fina hotell med
4 poler var av ett för endast vuxna. Vi hade turen att få poolområdet till vänster om hotellentren. Det var runt 40 rum runt denna pool. Så vi fick det lugnt och skönt nära att hämta kaffe och kallt vatten som kunde hämtas mot hotell entren. Stor frukost med mycket att välja på. Så man var mätt länge. Trevliga,hjälpsamma och vänlig personal.
Ändå att det var stort område gick det fort att gå till stranden. Rummen och handdukarna städades och byttes varje dag. Nära till gatorna med affärer och restauranger. Kommer gärna tillbaka.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
2  Tack kenla57
Ciaran M, General Manager på X10 Khaolak Resort, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Dear kenla57,

War greetings from X10 Khaolak Resort and thank you for your recent review.

We are truly delighted you enjoyed your stay with us and we hope we will see you again in the future.

Warm Regards,

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Ett av det bästa hotellet jag varit på! Bra service, bra rum, bra frukost och fint runt hotellområdet. Riktigt bra gym där det mesta finns. Fin pool närmast stranden och solstolar runt om. Hotellet ordnar med taxishuttel till både khao lak centrum och marknaden för endast 50 bat/ person.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
2  Tack Amanda W
Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Befinner mig på de sista dagarna här innan vi åker vidare.
Detta hotell funkar för familjen som för den som gillar lungt . Det finns pooler för alla (fin barndel och rutschkana), även enbart för vuxna. Inga jättedjupa bassänger.
Vi har frukost inkluderat i resan. Äter ofta ur ett stånd på gatan eller restaurang ( billigare än på hotellet ca 220 -450 bath för 2 st). Även hotellets restaurang som har bra mat , fin frukost och god service. Hotwllet är rent , har rökzoner, mkt bra gym och fantastiskt bra gruppträning ( stor variation).Rent på hela området alltid trevligt bemötande.
Vårt dubbelrum är stort, fin dusch och stor balkong mot vuxenpoolen ( 6314). Tekniken modern ..bra Wifi överallt...vi saknar inget här finns allt..även det lilla extra som gör det lyxigt. Stor kyl , strykjärn/bräda. Sparock/tofflor, flipflopps. Det ligger direkt vid en bred härlig strand som du kan promenera åt i båda riktningarna...känns lyxigt och inte alls många att trängas med.
Med andra ord så nöjd att jag lätt kan rekommendera och själv åka tillbaka.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack Susanne J
Ciaran M, General Manager på X10 Khaolak Resort, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2018

Dear Susanne J

Warm greetings from X10 Khaolak.

We are delighted you enjoyed your time here with us.

We do hope we will get the opportunity to welcome you back in the future.

Kind Regards,

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Ingen service runt poolerna överhuvudtaget. Ingen badvakt till vattenrutechkanan och trötta föräldrar som inte övervaka sina barn som åkte huller om buller med olyckor som följd.
Tveksam rengöring av vattnet i poolerna då flertalet gäster fick öroninflammation inklusive mig själv. Vi sakna en liten super market på hotellet för att kunna köpa glass, dryck eller annat. Handla man inte direkt i restaurangen eller i vuxen poolbaren en bit bort där barn inte fick vara så måste man beställa genom rumsservice. Hotellet passar bra för pensionärer eller den som vill vara helt ostörd, läsa en bok och äta all inclusive.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
1  Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Stort fint hotell med vänlig och hjälpsam personal. Utmärkt läge ca 10 minuters promenad från centrala Khao Lak. Den stora poolen har en vattenrutschkana som var mycket populär hos såväl vuxna som barn. Frukosten var också kanon. Hotellet kan varmt rekommenderas för både familjer och par.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Lars G
Ciaran M, General Manager på X10 Khaolak Resort, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Dear Lars G,

Warm greetings from X10 Khaolak and thank you for your wonderful review.

We are delighted you enjoyed your stay with us and in-particular our water-slide, breakfast and general hotel facilities.

Thank you for uploading some photos too - very nice.

We do hope we will get the opportunity to welcome you back in the future.

Kind Regards,