“Underbart läge.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Eskilstuna, Sverige
1 omdöme
“Underbart läge.”
Omdömet skrevs 9 januari 2018 för en vistelse i december 2017

Denna lägenhet var över förväntan,bra att man fick ha hund med sig,så nära till stranden bara runt hörnet ,och denna underbara strandpromenad med alla mysiga restauranger.allt runt omkring var så rent,på stranden fanns inte ens ett papper.Manuel som var vår värd var helt underbar,många kramar till honom.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 för en vistelse i oktober 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera