Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Vio.com101 US$
eDreams87 US$
Agoda.com101 US$
Etrip101 US$
Tripadvisor87 US$
StayForLong
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Prisvärt boende för en natt under genomresa i Skåne. Rummen var okej, men inte mycket mer. De var flexibla med bokningen med tanke på att vi var tre personer. Egen toalett, men gemensam dusch. Personalen är deras största behållning.

Tack jasa0121
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Man känner sig väl omhändertagen och personalen gör allt för man skall trivas.
härlig frukost buffe som det finns massor att välja bland.
Det finns ett kök som man kan använda för att laga egen lunch och middag om man vill.

Tack Magnus K
Omdömet skrevs 7 juli 2020

Vi är så nöjda och glada över att vi valde Österlens gästhärbärge. Det var lugnt, behagligt, hemtrevligt och gemytligt. Ägarna till detta familjepensionat var genuint trevliga och såg verkligen till att alla gäster hade det bra och trivdes i deras hus. Frukosten var både minimalistisk och buffélik på en och samma gång. Dukningen, blommorna, inramningen...så långt en hotellfrukost på typ Elite hotell/Best Western du kan komma, men lika gott som en klassisk hotellfrulle. Tack Henry och Linda.

1  Tack 390pern
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Gammalt mysigt ställe mitt ute på landet men trots allt nära till flera intressanta platser. Fint rum inrett med gamla möbler. Skön säng. Frukostbuffé med det mesta man kan önska, levererad med personlig service.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 973olofs
Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Du blir väldigt väl omhändertagen. Här finns gästkök till förfogande så vi lagade middag och åt ute i den lilla innegården. Rummen är enkelt och lite udda inredda men mycket rent och ljust. Frukosten var både god och riklig.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Per-Anders G