“5 av 5!”
Omdöme om Pastafabriken

Pastafabriken
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Glemmingebro

Helt underbar pasta och så himla fin miljö! Vi hade inte bokat bord då det var fullt flera dagar framåt men chansade ändå på att åka dit för lunch. Dom läste ett bord åt oss men vi kunde inte få någon barnstol till vår 1-åring, vilket var helt okej såklart med tanke på att vi inte bokat. Pastan med salvia och brynt smör är bland den bästa jag ätit, ragun var helt okej men inget extra. Stort plus för att de odlar grönsakerna själva och tillverkar pastan på plats. Finns även en liten butik så man kan köpa med sig pasta, olivoljor mm hem.

En av semesterns höjdpunkter, åker gärna tillbaka

Tack hannaelidas

God hemlagad pasta i en trevlig miljö.
Perfekt lunchstopp. Kan vara svårt med platser så se till att boka i förväg.
I princip alla råvaror är lokala eller odlas själv.
Trevlig liten gårdsbutik där man även kan se in i pastaköket

Tack TheLindholms

Gick dit med högt ställda förväntningar, baserade på befintliga omdömen. Gick därifrån lätt besvikna. Maten var god, när den kom. Små portioner, måttfullt kryddade. Personalen var trevlig och hjälpsam, när man väl fick kontakt med dem.
Pastafabriken har uppenbarligen vuxit sig mycket större volymmässigt än förmågan att hantera det administrativt och logistiskt. Går inte dit igen förrän vi fått garantier för att detta korrigerats.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack RolfEIS
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

God mat, kommer besöka igen! Det som drar ner betyget är städningen som kan förbättras samt att vattnet som serveras är odrickbart. Trevligt att råvarorna kommer från närområdet/ trädgården.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack MandaaU
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Fantastiskt gott, skön miljö, trevlig personal. Förrätt Havsaborre med saffran och huvudrätt Spaghetti smakade utsökt

Tack Ewadonso

Resenärer som tittade på Pastafabriken tittade också på

Ingelstorp, Skåne län
Löderup, Skåne län

Glemmingebro, Skåne län

Besökt Pastafabriken? Berätta vad du tyckte!