“Grymt bra! ”

Pastafabriken
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Glemmingebro
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Grymt bra!
Gillar du pasta är detta väl värt ett besök. Supergod mat, bra service och härlig atmosfär. Har läst recensioner tidigare om att det var lite mat, håller inte alls med, alla i vårt sällskap blev mätta och belåtna.

Tack magnusp12345

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Bra pasta och bra service väldigt mysigt på uteserveringen. Inga problem att ha små barn med sig.
Absolut värt ett besök!

Tack louiseloppanh
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe ute på vischan utanför Ystad, saknas kanske lite smakdimensioner i rätterna för att få högsta betyg men väl värt en liten avstickare från Ystad. Inte jättebarnvänligt och inte billigt men kul ställe med trevlig personal.

Tack HerrResa
Omdömet skrevs 8 juli 2020

Om du är sugen på pasta, så passa på. Bäst i byn! Bäst på Österlen! Bäst i Skåne! Bäst i Sverige! Här snackar vi pasta extraordinaire!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack bxsand
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Raviolin vi beställde var god, inte kanon men helt ok. Den andra pastan var tyvärr nästintill oätlig. Kanske hade vi otur?Trevlig personal, bra atmosfär men på tok för dyrt för så små rätter. Vi fick stanna på ett annat ställe påväg hem och äta mer...

Värt ett besök om man vill spendera men se till att ha bottnat lite hemma först. Och studera italienska så ni kan läsa menyn.

1  Tack johannab191

Resenärer som tittade på Pastafabriken tittade också på

Ingelstorp, Skåne län
Löderup, Skåne län

Glemmingebro, Skåne län

Besökt Pastafabriken? Berätta vad du tyckte!