“Fine dining i härlig miljö”

Kastanjelunds Värdshus
Rankad som nr 1 av 6 Restauranger i Yngsjö
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 16 juli 2022

När du vill ha det lilla extra. När det inte bara är en middag du vill ha. På Kastanjelund bjuds du på mat av högsta klass, en svårslagen miljö och behagligt bemötande från personalen. Ett bra alternativ om priset inte är det giktigaste.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Hagge

Omdömet skrevs 28 maj 2022

Vill ni komma från vardagen till något mysig plats med god mat och dryck? Då ska ni åka till Kastanjelunds Wärdshus.
Vår totala upplevelse ger ägare och personal högsta betyg. Vi tog en gourmetmeny med tillhörande vinpaket och det var helt otroligt gott. Smakerna var perfekta och kombinationen med vinerna gjorde att detta är bland det bästa vi ätit och druckit.
Efter en god natts sömn i ett fräscht och fint rum intog vi en jättegoda frukost.
Att man vänder sig till lokala odlare och matproducenter känns bra. Mycket är hemlagat som praliner till desserten, bröd, sylt mm är av högsta betyg.
Stor eloge till all personal och framförallt till Daniel, vår guide genom middagen.
Vårt besök på Kastanjelund i den tid när kastanjeträden blommar får betyg elva av tio. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: maj 2022
Tack mariej0nss0n
Omdömet skrevs 21 oktober 2021 från mobil enhet

Vi fick uppleva en utmärkt Skånevistelse med trevligt mottagande vid ankomst och underbar service vid middagen. Härliga smaker. Vi bodde två nätter och hade turen att njuta av solnedgången första kvällen från vår balkong i södra flygeln.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack 676pert
Omdömet skrevs 4 september 2021 från mobil enhet

Fantastisk avsmakningsmeny. Fint vinpaket som passade perfekt till maten. Så vällagat, sådan passion för mat, vin, närproducerat och sina gäster. Vi firade min pappas 90-årsdag och den blev verkligen perfekt.

Datum för besöket: september 2021
Tack lottak863
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Riktigt trevligt och mysigt ställe med bra rum, bra service och god mat. Kan man som vi sitta ute på den fina innergården är det ett extra plus.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 712andersk

Resenärer som tittade på Kastanjelunds Värdshus tittade också på

Yngsjö, Skåne län
Degeberga, Skåne län

Brösarp, Tomelilla Kommun

Besökt Kastanjelunds Värdshus? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.