“Hemskt äckligt”

Yngsjö havsbad Restaurang
Rankad som nr 6 av 6 Restauranger i Yngsjö
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Varm räkmacka, äggskal på äggen, hamburgare som va rare men beställd well Done, Riktigt otrevlig personal

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Alleballe321

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Drömläge för en restaurang som tyvärr inte levererar den upplevelse man förvöntar sig. Urusel service om än delvis välvillig. Omysig matsal som upplevs mer som en konferenssal med städbelysningen på. Maten var däremot väldigt god och vällagad med hög kvalitet!

Tack 659ullat
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig personal som har bra glimt i ögat och de försöker alltid tillfredsställa gästernas önskemål. Maten är oftast väldigt god med bra balans i smakerna. Fisken kan vara lite ojämn sett till priset då man förväntar sig perfekt tillagning. Men på det stora hela väldigt nära full poäng!

1  Tack jandS5939YZ
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Jag var nyligen på restaurangen med min familj. Det gick snabbt att få maten och vi upplevde servicen som mycket bra. Däremot var maten minst sagt medioker. Den rökta laxen var torr som spån och gösen saknade smak. Vi var alla besvikna över upplevelsen särskilt med hänsyn till det ganska hög priset vi fick betala….

Datum för besöket: juni 2021
Tack 297karinh
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Tredje gången vi varit där. Två ggr 2020.
Nu juli 21. Service bra. Maten kommer in otroligt fort, nästan så man undrar hur de förbereder maten.
Rätten med Gös god men väldigt snålt med fisk.
Entrecote absolut god. Men priserna för rätterna ligger på tok för högt.
Det finns ingen direkt konkurrens förutom Kastanjelund. I ett större samhälle/ stad hade dessa priser inte kunnat konkurrera med bättre ställen

Tack jonasb929

Resenärer som tittade på Yngsjö havsbad Restaurang tittade också på

Besökt Yngsjö havsbad Restaurang? Berätta vad du tyckte!