Omdömet skrevs 16 juni 2019 från mobil enhet

Vi åt lunch här två gånger och första lunchen var sämre än den andra lunchen.
Lindö park behöver höja standarden på lunchen.

Vi besökte detta ställe eftersom vi gick en kurs på Gillinge. Ingen övernattning skedde.

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack bj_rnd710
FirstHotelLindoPark, Chef på First Hotel Lindö Park, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2019

Hej Björn.

Tack för din feedback, vi strävar alltid efter att våra gäster ska ha en bra upplevelse hos oss.
Vad tråkigt att du inte fick en bra upplevelse. Då vi har buffé brukar det alltid finnas något som passar alla. Vi hoppas att du ger oss en chans till och att vi ses i framtiden.

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Jag har väldigt svårt att förstå dessa bra recensioner? (förutom golfmässigt där jag ej kan uttala mig om, ej golfare) Men som hotell och restaurang var det tyvärr riktigt dåligt. Stora rum, men väldigt enkla och noll finess. Fanns en liten platt kudde till var och en, inget extra i någon garderob eller så. Dessutom ingen telefon på rummet om man tex ville be om extra kuddar eller annat. Väldigt opersonligt och kallt rum tyvärr. Middagen var under all kritik dessvärre. Skagenröra till förrätt på bröd som måste ha blivit rostat på morgonen, tråkig uppläggning, köttet (oxfilé) var tunna sega skivor, plus en kall potatiskaka och en sur sås. Vi skickade ut sambons kött som enbart bestod av senor och inte alls var rare som han beställt. Dom tog ej tillbaka hans tallrik till köket utan kom ut två minuter senare med en kall bit på en assiet. Trist! Även denna uppläggning var minst sagt fattig. Efterrätten var även den gjord långt tidigare på dagen (creme brulee) Sen var ljudvolymen otroligt hög och det liknande mer en midsommarfest med ordentligt fulla män och kvinnor i medelåldern som skrek och sjöng bla "bira bira bira, bärs bärs bärs" Suck!! Männen kommenterade servitrisens utseende och glodde respektlöst. Sorgligt och omodernt. Vår trerätters middag tog under en timme. Personalen var stressad och oengagerade (förstår dem till en viss del när det kommer till detta klientel) Frukost, litet utbud, kallt bacon och äggröra, smöret tog slut. Dörren till köket gnisslande nått oerhört. Ingen som plockade undan från borden. Vi åkte dit för en snabb hemester med god mat, en mysig hotellnatt i tanken. Det blev det inte. Vi checkade ut och åkte hem tidigare istället. Detta ställe rekommenderas ej. Golfmässigt får ni andra uttala er om.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Sofia S
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Fantastiskt fint golf hotell, stort rymligt rum med sittgrupp och en härlig balkong.Rent och fräscht och sängen var skön. Badrummet stort och en härlig dusch. Enkel standard men bra. Trevlig personal som var väldigt tillmötesgående, bra mat i restaurangen och servicen var utmärkt.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack veronicaapelqvist
Omdömet skrevs 22 februari 2018

Trevliga rum , rent och snyggt. Bra frukost. Sen incheckning är inget problem.

Ligger lite avsides från motorvägen, men ändå nära.

Prisvärt i jämförelse med andra hotell i närheten.

Närhet till parkering.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack liljas46
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Ligger i lugnt område och på golfanläggningen. Man behöver inte golfa för att bo här. Bra frukost. Bra incheckning och utcheckning. Dock tar de bara enkla kreditkort.
Prisvärt om man inte vill bo centralt, bra parkeringsplatser intill hotellet.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack mikaelo403