Omdömet skrevs 27 september 2017

När vi kom fram till lodgen hade mörkret lagt sig och möttes av värmande sockor i hallen, levande ljus och ett välkomnande värdpar. När solen steg upp på morgonen slogs vi av den magiskt vackra utsikten över fjorden. Därefter följde dagar av vackra vandringar, goda middagar och sköna stunder i fåtöljerna intill brasan. My och Wille var ett fantastiskt värdpar som öppnar dörren till sin lodge och spred sin värme i hela huset. Det hembakta brödet på frukostbordet var som pricken över i´t. Vi kommer definitivt att åka tillbaka!

Tips för att välja rum: Jag förstod det som att alla rummen är olika. Prata med värdparet innan du bokar.
  • Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack sara9892015
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Mycket fräscht och mysigt boende precis vid vattnet i fantastisk miljö. Stället drivs av My och Wille som ser till att man som gäst trivs till 100%. Maten ingår i priset och är allt man kan önska sig. Nära till fantastisk vandring och skidåkning året runt (glaciär 20 minuter bort). Vill du uppleva en äkta Norgesemester är det hit du skall åka!

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Madeleine W
Hardanger F, Owner på Hardanger Fjord Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2017

Thank you Madeleine for your very kind words!

We are so happy that you liked the lodge and that you are actually coming back in just a few weeks! :D

Looking forward to seeing you again very soon!

Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

En fantastisk oas beläget precis vid vattnet och färjeläget i Jondal. Charmigt inredd lodge med supergod mat i hemlagad anda. Bar finns också på plats. Fantastisk service. Kan varmt rekommendera till både stora och små sällskap!

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Susanna S

Thank you Susanna for the great review!

It was fantastic to meet again and hopefully next time, you will have better weather ;)

Omdömet skrevs 17 februari 2017

Fantastiskt placerad Lodge, precis vid vattnet. Bra rum och underbar "lounge" med öppen spis. Bra läge om man vill åka skidor, vandra eller segla. Vi spenderade nyår där och fick uppleva magisk stämning med fyrverkerier över fjorden.
Bra smarta lösningar för att förvara skidor och utrustning mellan turerna.
Jondalsområdet bjöd på många trevliga vyer. Rekommenderas starkt för den som vill se "Fonna".

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Richard S

Thanks Richard!!

Welcome back any time! And next time with little Lukas :)

Omdömet skrevs 17 februari 2017

Magiskt läge, mitt i Jondal, predis vid fjorden
Fina rum, charmigt hus och personlig service.
Närhet till natur, vandringar och skidåkning i världsklass.
Endast 1,5 timme bilresa från Bergen flygplats.

• Bodde här: januari 2017, reste med vänner
Tack jossanbrz

Thanks Jossan for your fantastic review!!

Hope to see you and your new little family here soon again!