Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Mycket trevliga toaletter och duschar här. Barn toaletter med lite roliga mönster på väggar och upphöjda duschmöhligheter. Familjen toalett med 2 duschar i samma rum. Trevligt ställe med lite udda parkeringssätt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack micke798
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Jättefräscha servicehus! Flera duschrum av större modell med toa + handfat + två duschar & även badkar i vissa. Super för de som campar med barn! Fanns även ett rum med toaletter, duschar & handfat i barnstorlek. Gulligt & praktiskt.

Små husvagnsplatser vilket drar ner betyget något.

Fin badplats, dock inte så mycket ”sandstrand” som jag hade fått uppfattningen om innan. Ifall jag hade rest med barn hade jag uppskattat mer än en liten rutschkana. Dock ett stort område med klippor som man kunde gå en bit på för att komma till stegar att bada ifrån.

Tyckte reception + butik hade ok utbud. Saknar dock någon slags ”restaurang”.

Ska man vara petig hade det varit trevligt med lite bättre belysning på campingområdet.

Överlag en trevlig & fräsch camping!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack jjouline
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Helt fantastisk camping! Fräscha servicehus. Och ett helt otroligt härligt läge nära havet. Riktigt bra möjligheter att gå på upptäcktsfärd på klipporna vid campingen och ett bra havsbad nära campingen.

Tack nybbegefle
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Trevlig camping med stora områden uppe på klipporna att ströva omkring på även med hundar. Ett minus för Trånga husvagnsplatser om man inte tar comfortplatsen. Rent och snyggt inne på både toaletter och duschar samt på området

Tack jhwtm
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Överlag en bra camping men de envisades med kvällsunderhållning som förstörde allt.
Till att börja med var kvaliteten på sångarna medioker. Sen var volymen så uppskruvad att du inte kunde välja om du ville lyssna eller ej. Vi satt på vår uteplats för att njuta av en härlig sommarkväll med skaldjur. Men vi fick flytta in i stugan och ändå kom vi inte undan oljudet. Mätte upp ljudvolymen till över 80dB på uteplatsen. ”Underhållningen” pågick mellan 20-22 de flesta kvällar. Så att äta sent eller sitta ute och njuta av sommaren var det bara att glömma. Vi körde iväg varenda kväll enda sättet att lomma undan.

Tack Bubblaren