Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Helt fantastisk camping! Fräscha servicehus. Och ett helt otroligt härligt läge nära havet. Riktigt bra möjligheter att gå på upptäcktsfärd på klipporna vid campingen och ett bra havsbad nära campingen.

Tack nybbegefle
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Trevlig camping med stora områden uppe på klipporna att ströva omkring på även med hundar. Ett minus för Trånga husvagnsplatser om man inte tar comfortplatsen. Rent och snyggt inne på både toaletter och duschar samt på området

Tack jhwtm
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Överlag en bra camping men de envisades med kvällsunderhållning som förstörde allt.
Till att börja med var kvaliteten på sångarna medioker. Sen var volymen så uppskruvad att du inte kunde välja om du ville lyssna eller ej. Vi satt på vår uteplats för att njuta av en härlig sommarkväll med skaldjur. Men vi fick flytta in i stugan och ändå kom vi inte undan oljudet. Mätte upp ljudvolymen till över 80dB på uteplatsen. ”Underhållningen” pågick mellan 20-22 de flesta kvällar. Så att äta sent eller sitta ute och njuta av sommaren var det bara att glömma. Vi körde iväg varenda kväll enda sättet att lomma undan.

Tack Bubblaren
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Kanoncamping! Rekomenderas verkligen. Fantastiskt läge på vackra västkusten. Rent och snyggt i servicehusen och ute. Familjeduscharna och barnduscharna får toppbetyg. Trevlig underhållning för alla åldrar varje dag.

Tack tingsborgbacklund
Omdömet skrevs 14 juli 2019

Vi bodde i huset som kallas utsikten. Den ligger högt på klipporna med utsikt över hela campingen. Precis nedanför ligger huvudbyggnaden med incheckning och butik. Hör ligger även lekplatsen som barnen hade så skoj på. Det fanns massor med aktiviteter för barnen genom barnklubben Blix. Det är lugnt och skönt på campingen.

Tack Heliva