Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams172 US$
Priceline172 US$
StayForLong
Agoda.com172 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Ett bed & breakfast alldeles vid kusten. Be om ett rum med havsvy så kan du ligga i sängen och se en farled ca 10 meter framför dig. Läget är allt avseende detta ”hotell”. Härliga simklippor alldeles bredvid, skön promenad till centrum (dock ca 1 km) och fina hus i alla väderstreck. Tyvärr är rummen sparsamt möblerade, och hela hotellet ser invändigt ut som något från 70/80-talet med fula möbler, dålig dekor och bl.a. plastmattor. Sköna sängar dock i standardmodell. Så synd att detta hotell inte rustas upp och läget tas tillvara. Dyrt ”hotell” för denna standard - man betalar för läget.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack HelenaHello
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht rum men har sina år på nacken. Verkligen inget fel på rummen och servicen men skulle mer kalla det B&B. Läget är bra, goda möjligheter till parkering och bara 15 min skön promenad till Kungshamns hamn. Bra lösning med frukost påse i Coronatider.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack gregerg2015
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Detta "Hotell' är betydligt mera ett B&B!
Visst själva läget är super, men själva känslan när man är i byggnaden är helt klart ett B&B
Receptionen var obemmanad
redan kl 18 när vi var där (kunde kontakta via telefon)
Rummen var ok, sängen såg göör skön ut, men var tyvärr för mjuk, men + att det fanns kylskåp och tv!
Frukosten var även den ok, fanns det som man brukar äta till frukost, men inget varmt!
Priset var i Hotell klass, lite i dyraste laget framför allt nu på hösten!!

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack jenssjoberg1
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Trevligt och lugnt ställe nere vid vattnet .man ser båtar från fönstret åka förbi .trevlig personal. .Trevligt gå ut o sätta sig o se klippor o båtar utanför boende .nära att åka till smögen. .varit här 2 gg o det blir flera gg

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Arvikabo
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

Bra pris och helt ok. Enkelrummet på bottenvåningen med utsikt över havet kan jag inte klaga på. Läget är en liten bit ifrån affärer och restauranger men promenaden mellan husen är trevlig. Parkering är gratis men också den får man leta efter en bit bort.

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste ensam