“Bästa thai!”

Thairestaurang Prästgården
Rankad som nr 3 av 15 Restauranger i Kungshamn
Kök: Thailändskt

Supergod mat. Trevlig personal. Rekommenderar nummer 14. Kyckling med grönsaker i gul curry. Smakar som något jag inte smakat innan!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack henryy1982

Omdömet skrevs 21 oktober 2020

Maten och servicen är jättebra , trevlig uteplats i soligt läge ,maten kan beställas som hämtmat , restaurangen ligger i en gammal prästgård med små mysiga rum

Datum för besöket: september 2020
Tack 552leifh
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Blev stammisar här under vår vistelse i området, god mat till bra pris och dessutom buffé på vardagar. Åt även helg och fick då stora portioner!

Datum för besöket: september 2020
2  Tack melodysundberg
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Vi åt en mycket god familje middag den 16:e augusti där speciellt Tom Yam Goong (räksoppa) var bland det godaste jag någonsin ätit i Sverige. Det är prisvärt och man känner sig nöjd när man går härifrån då också servicen är på topp. Jag kan starkt rekommendera denna restaurang!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack X647UEkurts
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Det var god och fräsch mat. Rejäla portioner och en bra service. Vi trivdes utmärkt hela familjen!!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack kroos1

Resenärer som tittade på Thairestaurang Prästgården tittade också på

Kungshamn, Västra Götalands län

Besökt Thairestaurang Prästgården? Berätta vad du tyckte!