“Buffé på vardagar ”

Thairestaurang Prästgården
Rankad som nr 3 av 15 Restauranger i Kungshamn
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Blev stammisar här under vår vistelse i området, god mat till bra pris och dessutom buffé på vardagar. Åt även helg och fick då stora portioner!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack melodysundberg

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Vi åt en mycket god familje middag den 16:e augusti där speciellt Tom Yam Goong (räksoppa) var bland det godaste jag någonsin ätit i Sverige. Det är prisvärt och man känner sig nöjd när man går härifrån då också servicen är på topp. Jag kan starkt rekommendera denna restaurang!

Tack X647UEkurts
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Det var god och fräsch mat. Rejäla portioner och en bra service. Vi trivdes utmärkt hela familjen!!!

Tack kroos1
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

God mat och trevlig personal dock kändes de väldigt stressade. Mycket folk och lite personal. Men i det stora hela vi nöjda!

1  Tack ChristinaM74
Omdömet skrevs 7 juli 2020

Bästa thai restaurangen i Sverige, ligger i klass med riktigt bra restauranger i Thailand. Vi återkommer hit varje sommar.

Datum för besöket: juli 2020
Tack johane214

Resenärer som tittade på Thairestaurang Prästgården tittade också på

Kungshamn, Västra Götalands län

Besökt Thairestaurang Prästgården? Berätta vad du tyckte!