“Mycket god mat”

Thairestaurang Prästgården
Rankad som nr 3 av 15 Restauranger i Kungshamn
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

God mat och trevlig personal dock kändes de väldigt stressade. Mycket folk och lite personal. Men i det stora hela vi nöjda!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack ChristinaM74

Omdömet skrevs 7 juli 2020

Bästa thai restaurangen i Sverige, ligger i klass med riktigt bra restauranger i Thailand. Vi återkommer hit varje sommar.

Datum för besöket: juli 2020
Tack johane214
Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Bra service, god thaimat till överkomligt pris och framförallt rent och hygieniskt!
Mycket nöjd och skulle absolut besöka igen!

Datum för besöket: juni 2020
Tack pierre_sandstrom
Omdömet skrevs 19 april 2020

Det är snabbt och bra, vilket passar bra när du vill hämta upp mat och ta med hem. Lokalen i den gamla prästgården är charmig. Maten är helt ok med inte mer. Pad thai saknar både sälta och sötma och möjligen lite mer nötter. Stoooor portion passar den hungriga.

Datum för besöket: april 2020
1  Tack 981oskarg
Omdömet skrevs 10 mars 2020 från mobil enhet

Alldeles utmärkt lunch med god service. Lite hemma hos stil. Kan mycket väll tänka mig en tur till om eller när jag har vägarna förbi.

Datum för besöket: mars 2020
Tack IngelaA

Resenärer som tittade på Thairestaurang Prästgården tittade också på

Kungshamn, Västra Götalands län

Besökt Thairestaurang Prästgården? Berätta vad du tyckte!