“Trevligt ställe”
Omdöme om Hamnplats 6

Hamnplats 6
Rankad som nr 11 av 15 Restauranger i Kungshamn
Beskrivning: Ett stekhus med västkustpåverkan som ligger precis vid vattnet. Öppet för lunch under vardagar och kvällar under helgen. Efterarbete och andra roliga evenemang varje vecka, kolla in på vår facebook för mer info.
Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe,däremot tar det lite tid att få in maten( 45 min)
Tyvärr drar det ner helhetsintrycket, men maten är bra o servicen ok

Datum för besöket: oktober 2020
Tack leksand2019

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Hamnplats 6 ligger intill den stora parkeringsplatsen nere vid havet i centrala Kungshamn. Restaurangen är ljus -lyftig och trevlig. Havet finns under en del av restaurangen och vi fick ett bord med landbacken under oss. Det fanns dessutom en speciell och mycket god öl som jag drack till den bakade potatisen med västkuströra ( gott ).

Tack Erling G
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Service och mat i högklassig stil. Servicen var verkligen personlig och varm. Precis så man vill ha det och känna när man går på restaurang, extra stort plus. Maten var toppen, jag tog grillad lax och sambon bakad potatis. Tog fördrink (Flower Power) som var så sjukt god att det blev efterdrink med. Härlig atmosfär och perfekt soft ställe. Besök!!

Tack gregerg2015
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Sämsta räkmackan jag ätit. Räkorna smakade gammalt, och flera i sällskapet fick ont i magen efteråt.

Tack 563theresea
Omdömet skrevs 28 juni 2020

Burgaren jag åt var nått som jag sent glömmer. Servicen var bra.
Det enda som jag blev lite besviken på var väntetiden.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Kraftmille27

Resenärer som tittade på Hamnplats 6 tittade också på

Kungshamn, Västra Götalands län

Besökt Hamnplats 6? Berätta vad du tyckte!