“Uselt”
Omdöme om Wägga Lantkök

Wägga Lantkök
Rankad som nr 8 av 14 Restauranger i Kungshamn
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Plocktallriken var ett skämt; fyra stupar av en vanlig kryddkorv, tre skivor pepparsalami av typen normalt smörgåspålägg, fem skivor rökt bog, tre (!) oliver och tre fjärdedelar av en marinerad kronärtskocka.
Torskryggen för 229 kr var någorlunda om det inte vore för att den serverades med frysgrönsaker som tillbehör. Den enda behållningen var tre skivor färsk rödbeta som var krispig och lättpicklad.

Datum för besöket: juli 2020
Tack annika888

Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Go stämning med god mat. Deras hamburgare är toppen. Servicen ok hjärtlig ock familjär och nära min bostad

Datum för besöket: juli 2019
Tack Roland A
Omdömet skrevs 16 januari 2019 från mobil enhet

Riktigt trevlig restaurang på Johannesviks camping. Goda smörgåsar och väldigt bra bemötande. Åker gärna hit

Datum för besöket: december 2018
Tack segerbladanna
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Var på Spansk afton på Wägga Lantkök!! Fantastisk god och vällagad paella som var riktigt krämig. Vi tog dock cava och sangria hemma innan för det serverades inte denna kväll. Roligt med temakvällar.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 210nina
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Jättegod mat, men pizzan va extra god!! Supertrevlig personal och väldigt bra service. Ett litet minus för husets röda vin, inget vidare.
Jätte goda kaffe drinkar!!
Vi kommer igen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack ACL1978

Resenärer som tittade på Wägga Lantkök tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Kungshamn, Västra Götalands län

Besökt Wägga Lantkök? Berätta vad du tyckte!