“Mycket bra”
Omdöme om Lilla Glassverkstan

Lilla Glassverkstan
Rankad som nr 5 av 15 Restauranger i Kungshamn
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Så mysigt litet glasscafe. Väldigt bra smaker, smakar äkta och gjorda på riktiga råvaror. Hade fått fullpott om den var lite mer mjuk och len vilket jag föredrar. Vi var dock där när det precis öppnat så det var förmodligen därför den var lite fastare. Trots det, en av den bästa glassarna jag ätit!

Tack glassfantasten

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Glassen var väldigt god och personalen kändes kunnig. Smakerna varierar från dag till dag vilket är ett gott tecken på att de gör sin glass från grunden.

Vi gick ifrån Kungshamn och vägen dit var inte särskilt promenadvänlig jämte en stor och trafikerad bilväg. Lokalen något tråkig.

Tack Ann F
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Glassen är mycket god med härliga smaker. Det känns verkligen som ett hantverk när man sätter skeden mot munnen och känner att det verkligen smakar helt ljuvligt!
Det är skillnad på glass och glass.
Rekommendera varmt whisky och fikonglassen.

1  Tack johanc936
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Mysig liten glassbod med ett bra antal smaker att välja på. Det passar både barn som vuxna och rekommenderas starkt om man har vägarna förbi. Stort plus för gott kaffe!

Tack matildabjork
Omdömet skrevs 12 maj 2020 från mobil enhet

En liten avstickare till Lilla glassverkstan hör till. Deras hemmagjorda glass står i en division för sig. Avnjuts på uteserveringen eller varför inta köpa med dig hem också.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack 74gunnar74

Resenärer som tittade på Lilla Glassverkstan tittade också på

Kungshamn, Västra Götalands län

Besökt Lilla Glassverkstan? Berätta vad du tyckte!