“Supergott!”

Blue Wave Restaurant
Rankad som nr 2 av 33 Restauranger i Wichit
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Seriöst den bästa thaimaten i hela Cape Panwa! Världens sötaste och gulligaste mest hjälpsamma personal, allt vi åt inom thaikategorin var magiskt gott! Jordnötssåsen var OTROLOGT god, bästa vi någonsin ätit! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: februari 2018
Tack stenehov87

Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

God mat till bra pris. Gullig personal. Mycket att göra på grund av många kunder. Bar det är ett bra betyg.

Datum för besöket: februari 2018
Tack SorseleBi
Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Goda enkla maträtter till så billigt pris! Deras drinkar var inte lika goda men maten var helt suverän! Besöktes mer än en gång under vistelsen

Datum för besöket: november 2017
Tack Jennifer B
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 4 april 2017 från mobil enhet

Ett ställe vi fastnat för! Riktigt god mat, väldigt trevlig och engagerad personal och ett väldigt bra pris på mat och dryck.

Datum för besöket: april 2017
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Klart bästa maten i Cape panwa. Tyvärr blir det lite si och så med beställningen när det är mycket gäster... den goda maten och trevliga personalen uppväger dock detta!

Datum för besöket: februari 2017
Tack Petra L

Resenärer som tittade på Blue Wave Restaurant tittade också på

Cape Panwa, Phuket

Besökt Blue Wave Restaurant? Berätta vad du tyckte!