“Schysst mat i vacker trakt ”

Gardsbutiken i Höga Kusten
Rankad som nr 1 av 6 Restauranger i Nordingrå
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Mitt sällskap på fem personer var helnöjda med middagen. Själv åt jag en mycket god entrecôte. Personalen glad och tillmötesgående. Omgivningarna är otroligt vackra.

Tack mullgerd

Omdömet skrevs 26 juli 2020

Den här kombinerade gårdsbutiken och matservering ligger på landet nära Nordingrå/Vallen och är mycket populär i trakten. Enkel och trevlig inredning, gott om platser utomhus, bra med avstånd mellan borden. Menyn är kanske i det kortaste laget men rätterna är bra liksom servicen. Möjligen skulle man kunna begära litet mer finess och kvalitetskontroll med tanke på prisläget. Man hade exempelvis varken chilisås eller peppar i kvarn tillgänglig. Den speciella hamburgaren hade utmärkt köttsmak men var aningen för torr. Efterrätterna ett strå vassare än varmrätterna och more value for the buck!

Tack Pierre F
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Mycket krims krams och inte särskilt mycket delikatesser eller sånt man förknippar med en gårdsbutik , inget för oss men kanske för några andra.

Tack glimmer100
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

God mat till bra pris och synnerligen trevlig service av den unga serveringspersonalen - vad kan man mer begära? Maken och jag åt delikat raggmunk med fläsk, sonen åt en jättegod kantarellpaj. Vi njöt av tillvaron inne i restaurangen när regnet började smattra mot taket. Lite väl trångt i butiken i dessa coronatider men det åtgärdas av ägarna genom att butiken stänger till och från. Ett riktigt smultronställe som ligger avsides i den ångermanländska jordbruksmyllan i Höga Kusten. Rekommenderas varmt!

Tack R2123YDannan
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Vällagad mat men det vegetariska utbudet lös med sin frånvaro. Stor uteservering och fin affär. Mycket folk så bra att boka bord. Åt en sallad med varmrökt lax som var väldigt god.

Tack Eva S

Resenärer som tittade på Gardsbutiken i Höga Kusten tittade också på

Nordingrå, Kramfors kommun

Besökt Gardsbutiken i Höga Kusten? Berätta vad du tyckte!