“Nja...”

Mannaminnes Värdshus
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Nordingrå
Kök: Svenskt
Bra för: Familjer med barn
Beskrivning: Mannaminne består idag av ett 50-tal byggnader, många med utställningar och föremålssamlingar, andra med plats för konsthantverkare och evenemang. Hotell Sestola Gård med 15 konstnärligt utsmyckade rum och vår pittoreska restaurang är tillsammans med ett välmatat program med många aktiviteter för både barn och vuxna säsongens huvudattraktioner. Under vintersäsongen kan vi erbjuda mat, boende och konferens för bokade grupper.
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Ganska dyrt med tanke på kvalitén. Hade nog inte serverat detta hemma om jag ska vara ärlig. En bra kyld Coca Cola och en hyffsat fräsch toa drar upp betyget en aning.

Datum för besöket: juli 2020
Tack AnCaDah

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Dom skulle ha betalt för kaffe på maten! De e höjden på snålhet med tanke på priserna på maten, samt att personalen tog in gäster utan att ha koll på om det fanns sittplatser!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack M3724ZZlukasl
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Väldigt lång väntetid och väldigt dyrt för mat och fika av undermålig kvalitet. Leverpastejsmörgås på vitt formbröd med tillverkningskostnad på ungefär tre kronor kostade trettiofem, salamismörgås kostade ungefär sjuttio. Då saknade mackorna dessutom smör.
Vanliga maten var även den väldigt dyr, om än okej i övrigt.

Sammanfattningsvis, fint läge men överprissatt mat.

Datum för besöket: juli 2019
Tack theswedishanders
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Åt en lunch. Maten är av ordinarie värdshusstuk. Vi åt hamburgare, som var lite tråkig men ok. Priserna på samma nivå som andra liknande ställen. Atmosfären i lokalen är lugn och avslappnad. Fick bra service av personalen på plats.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Henrik W
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Medioker buffé, slut på fisken trots att klockan endast var tolv! Två barnstolar fanns som var upptagna! Dyrt med tanke på det lilla som fanns på buffén! Kommer inte att besöka denna restaurang igen!

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack jannicel2017

Resenärer som tittade på Mannaminnes Värdshus tittade också på

Nordingrå, Kramfors kommun

Besökt Mannaminnes Värdshus? Berätta vad du tyckte!