Omdömet skrevs 11 november 2017

Rum mot gatan - fruktansvärt oljud. Fick byta till ett mycket bra och tyst rum tack vare en mycket förstående och trevlig kvinnlig hotel-manager. Bra frukost och busshållplats precis i närheten. Trevlig personal.

Rumstips: Ta aldrig ett rum mot gatan.
Datum för vistelsen: november 2017
Tack ylipaa
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Var där med syrran o mamma.Väldigt trevlig personal,3 hållplatser från melliha bay stranden(bästa stranden)hotell rummen har allt micro.spis,kylskåp.jätte fräscht.tog 1 h att komma till st julians samt sliema. Vill du ha sol o bad så rekommenderar jag det här hotellet i melliha.glöm inte att besöka Debbies cafe som ligger 2 min därifrån när du bor på hotellet.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack saraalias
Omdömet skrevs 14 februari 2016 från mobil enhet

Jag och min pojkvän var mycket nöjda med vår semester på Solana hotellet. Mycket trevlig personal,bra service, rymliga och rena rum, bra wifi, fin takterrass. Finns affärer och restauranger precis utanför.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Kady K
Omdömet skrevs 8 november 2015

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Lite långt ifrån Valetta men mycket bra läge för besök av Gozo, Comino och Popeye Village. Rekommenderar att ställa bilen i hotellets parkering (om det finns plats - ska nämligen bokas på plats) eftersom det finns speciella regler om man vill stå på gatan.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
1  Tack sverige907
Omdömet skrevs 6 november 2015 från mobil enhet

Jag och sambo bokade bodde där torsdag-söndag. Vi fick checka in mycket tidigare än deras 15.00-princip iom att vårt plan hade landat redan 9.30 på morgonen. Personalen är supertrevlig och proffsig. Det enda vi saknade var mörkt bröd på frukosten och morgonrockar i rummet. Annars var allt väldigt bra. Personalen är som sagt proffsig och väldigt tillmötesgående. Ligger på ett väldigt bra läge dessutom!

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Emele R