“Trevlig semestervecka.......”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 14 sidor till!
Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands
Rankad som nummer 1 av 12 hotell i Mellieha
Omdömet skrevs december 28 2016

Hade en utmärkt semestervecka på Malta så sent på året som v. 47, soligt och varmt hela veckan. Bodde på Radisson Blu Resort & Spa som är ett hotell man trivs på. Utmärkta faciliteter, egen sandstrand, genomgående bra service, kunnig och vänlig personal, (*****). Hade tyvärr rummet/balkongen mot bergsidan och endast morgonsol.
Hotellet ligger visserligen lite avsides men det fanns goda kommunikationer så vi kunde besöka flera andra orter på ön. Kommer säkert att besöka Malta även framöver.

Tips för att välja rum: Rum mot havet är det bästa
  • Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack Martti V
Karla C, Guest Relations Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands, svarade på det här omdömetSvarade december 30 2016

Thank you for your positive scoring of our resort.

regards

Det finns nyare omdömen om Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs december 13 2016

Eftersom anläggningen låg helt isolerad var det taxi eller buss som gällde. Om man skulle ut och promenera fick man gå på de mycket smala vägarna som bilarna också körde på.
Rummen var en besvikelse för dom som fick ett mycket litet rum plats för en dubbelsäng och ett mycket litet kylskåp. Dålig standard för ett nästan 5 stjärnigt hotell!! Vi tänkte byta rummet mot ett med havsutsikt och solig balkong istället för vårt med bergsutsikt där det var ett tältläger för ungdomar men det skulle kosta 250 euro för 5 dygn.
Det här skulle vara ett mycket bra SPA hotell, hade faktiskt lite förväntningar inför besöket. Visserligen var det en stor simbassäng och en bubbelpool med liggstolar runt väggarna men mysfaktorn var mindre än noll.
Blev mycket förvånad att det inte var möjligt att växla in kontanter. På mycket mindre hotell har det aldrig varit några problem. Förklarade för personen i receptionen att jag behövde kontanter för att åka med Hop on Hop off bussen. Blev inte upplyst om att jag kunde köpa biljetter där till bussen utan var tvungen åka in till närmaste stad för att ta ut pengar.
Vi fick ett brev från Quality Assurance, Azure som hade kontor på anläggningen. Dom ville träffa oss en viss dag och klockslag för att höra vad vi tyckte om vår vistelse. Vi satt och väntade på angiven plats i 30 minuter utan att någon behagade att komma.
Rosorna ger jag till restaurangen Flavours och barerna Mooka och Swizzles.

Tips för att välja rum: Man bör undvika rummen med bergsutsikt om man tycker om att sitta på balkongen och mysa.
  • Bodde här: December 2016, reste som ett par
2  Tack Birgitta L
Omdömet skrevs december 8 2016

Hotellet var bra frukosten utsökt men det ligger utslängt i ingenmansland fanns inget man kunde gå och titta på eller handla om man inte tar buss eller taxi. Dessutom fanns inte safetyboxar i alla rum men själva anläggningen var ok.En sak til man borde ha separata madrasser i dubbelsängen så den andra parten slipper vakna så fort man rör på sig.

Tips för att välja rum: Se till att få ett rum mot havet finns inget att se på andra sidan.
  • Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Birgjon
Omdömet skrevs december 1 2016

Radisson Golden Sands är ett hotell som man trivs på. Det har egen strand samt fina sköna omgivningar för promenad och bad. Personalen är mycket vänlig och de har en mycket mycket bra frukost där flera kockar kan fixa allt du som du önskar alltid tillsammans med minst ett glas porlande vin.

Tips för att välja rum: Alla rum är mycket bra!
  • Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Tommy W
Omdömet skrevs november 24 2016 från mobil enhet

Hotellet är jättefint. Stilfullt välskött och vackert. Italiensk stil. Kan inte säga att det är särskilt billigt. Men maten är av hög klass och personalen är trevlig och proffesionell. Hit åker jag/vi gärna igen. Lite avsides från nattliv. Men den enda sandstranden inom räckhåll. Vill du njuta lugn och ro så rekommenderar jag detta verkligen.

Bodde här: November 2016, reste som ett par
1  Tack Ingela T
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Mellieha
13.6 km bort
Ramla Bay Resort
Nr 5 av 12 i Mellieha
1 969 omdömen
Visa priser

Besökt Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands

Adress: Golden Bay, Mellieha, Ön Malta MLH 5510, Malta (Tidigare Radisson SAS)
Telefonnummer:
Region: Malta > Ön Malta > Mellieha
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Spahotell i Mellieha
Nr 1 av Affärshotell i Mellieha
Nr 1 av Lyxhotell i Mellieha
Nr 1 av Romantiska hotell i Mellieha
Nr 1 av Familjehotell i Mellieha
Nr 1 av Strandhotell i Mellieha
Prisklass: 992 kr - 3 567 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands 5*
Antal rum: 329
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Rezidor, Hotels.com, Ebookers, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Hotelopia så att du tryggt kan boka med Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Radisson Blu Resort And Spa, Malta Golden Bay
Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Bay Hotel Mellieha
Radisson Mellieha
Mellieha Radisson

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?