Maritim Antonine Hotel & Spa
  • Pool
Pergola Hotel & Spa(Mellieha)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Luna Holiday Complex(Mellieha)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotwire.com
TripAdvisor
  • Frukost ingår
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
Panorama Hotel(Mellieha)
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
Omdömet skrevs juni 23 2017 från mobil enhet

Sex nätter med halvpension bokade vi in på hotell Maritim Antonine. Det vi möttes av överträffade allt vi förväntat oss av vistelsen. God frukost med mousserande vin och middagsbuffé med nya rätter varje kväll. Höjdpunkten var grillkvällen vid poolen med livemusik.
Hjälpsam personal, stort och rymligt rum, nya poolhanddukar varje dag var något av det vi uppskattade.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
1  Tack Lenita C
MaritimMalta, Guest Relations Manager på Maritim Antonine Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade augusti 15 2017

Dear Lenita,

I hope you are keeping well. Many thanks for taking the time in reviewing the Maritim Antonine Hotel and Spa. We are delighted to read that you have had a wonderful stay and loved the food we have on offer.

We are delighted with your 5 Star rating and hope to have the pleasure in welcoming you back with us at the Maritim in the near future.

Have a lovely Summer ahead Lenita, all the best for now.

Warmest Regards
Nadine Mohr
Guest Relations

Omdömet skrevs juni 2 2017

Bodde på hotellet i 4 nätter, rummet var stort och fräscht. Härlig utsikt mot hamnen och kyrkan. Frukostbuffén var riktigt bra, det enda jag saknade var pannkakor. På taket hade de en pool för 16 år+ och den regeln höll de koll på, vilket var mycket skönt att få sola i lugn och ro. Till båda poolerna fanns det även en varsin bar som serverade mat, dryck och snacks. Överlag mycket bra hotell som låg centralt.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Anton S
MaritimMalta, Guest Relations Manager på Maritim Antonine Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade juni 5 2017

Dear Anton,

Thank you very much for staying at the Maritim Antonine Hotel & Spa and for taking time to share your feedback regarding your stay with us.

It is a pleasure to read that you had a lovely stay, and everything from our food, facilities and guest rooms were to your liking.

We do hope that we will have the pleasure of your visit at the Maritim Antonine Hotel & Spa in the near future, maybe by then pancakes will be added to the breakfast menu.

Thanks again for your review Anton, and all the best for now.

Warmest Regards,
Nadine Mohr
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs september 22 2016 från mobil enhet

Fräscht hotell, underbar utsikt på taket. Rummen var fina, men i badrummet var det dålig belysning samt när man duschade blev hela golvet blött.God frukost. Buffén på kvällen var dock inge vidare. Nära till bussar. 20 minuters promenad till stranden.

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack Anna-Carin M
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Jag och min flickvän bodde här i en vecka. Fräscht och nära till buss, resturang och sevärdigheter. Minus var att vi hade bokat taxi med transfer från hotellet, vi fick aldrig något bekräftelse mail på bokningen så vi köpte bussbiljetter för en shuttlebuss, men taxin var på plats ändå vilket resulterade att vi fick betala det dubbla. Personalen är lite stel och inte allt för hjälpsam som när vi sökte någonstans att parkera cyklarna vi hade hyrt då deras garage var under renovering. Bra med AC i rummet och god frukost och två pooler, en för vuxna på taket vilket var bra så slapp man småbarnen som fick vara i poolen på bottenplan. De erbjuder gratis shuttlebuss till stranden men det var svårt att veta vilken buss sin skulle hämta oss på vägen tillbaka. Varken hotellpersonal eller firman som ordnade bussen kunde säga hur bussen såg ut som hämtade upp från stranden vilket gjorde att vi missade den första dagen. Tips är att tillbaka bussen var en charterbuss typ, men står inget på den så man får typ kolla alla bussar som kommer 1630 då den skulle gå från busshållplatsen men där stannar många andra bussar

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Erik E
Omdömet skrevs juni 4 2016 från mobil enhet

Ett bra & fräscht hotell som har för många "skavanker" för att få kalla sej fyrstjärnigt.
Trevlig men stel personal. Då vi var där var det renovering av takbar, så vi saknade restauranger, barer... Kändes som "det lilla extra" var bortplockat.
Hotellet har stor potential men tar ej vara på det fullt ut.
Kommer säkert att bli mycket bättre när renovering är klar.

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack kristina144