Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Fem fina pooler. Allt var rent och fräscht. Direktbåt från hotellstranden till populära Blue lagoon. Busshållplats precis utanför hotellet och med ca 15 minuters färd är man i milleiha där det finns bra restauranger. Mycket bra för barnfamiljer

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack anomarlive
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Starkt trafikerad väg precis utanför rummet. Störande. Bodde på våning 1. Hård säng. Ok städning av rummet. Hotellet ligger helt öde längst norr ut på Malta. Bra mat. Vid utflykter blev man hämtad vid hotellet, det var bra. Väldigt liten TV på rummet. I receptionen hade dom svårt att förstå ibland. Att bo där 1 vecka kändes lite för tråkigt då det låg så ensligt. Ingen bra strand som var jätteliten.

Tips för att välja rum: Be att få rum mot poolen så slipper man den störande trafiken
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Christina C
Omdömet skrevs 11 december 2016 från mobil enhet

Allt va dåligt förutom två personer på hotellet, tro mig dom är dom bästa på hotellet!!!!! Vi va där i 1 vecka och servisen är usel som sagt!!!
The BEST EMPLOYERS IN PARADISE BAY!!!
Personerna på receptionen är helt otrevliga och dom växlar inte ens SVENSKA KRONOR EHHHH.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Sebastian D
Omdömet skrevs 22 oktober 2015

Det här hotellet motsvarar inte de 4 stjärnor som det har, dålig service förutom(tv gubben och frukost personalen mr. bonnano och några till).... Området kring poolen är inte städat, mina barn lekte med 2 fimpar och papperskorgen jämte oss var det fullt med getingar pga att de inte tömmer den.. Där låg en ensam toffla i 3 dgr utan att någon ha plockat upp den, betyder bara att inte brydde sig.. Skulle man beställa lunch mat när man låg vid poolen så fick man gå ner till källaren och beställa, vänta kvar och äta det nere i källaren i 25 graders värme eller få den till poolen för 4.5 euro?????!!!! Det kallar jag dålig service och då man inte tänkt genom.. Öl och kaffe fick man gå in till en bar som låg lite närmare och beställa men ingen går runt poolen och tar beställning(då brukar man drickas för servicen också) för det var en self-service bar, det är så dåligt....hade en liten tv på rummet som var från 80 talet eller ngt, fick byta ut den 2 ggr för volym knappen fungerade inte på första och den andra bytte kanalerna av sig själva och alltid några andra ursäkter från receptionen!!!! frukosten var det ingen fantasi på direkt utan en massproduktion med salami och ost skivor som är lik tjocka som ett barn finger!!
Njaa det här var inget bra eller barn vänligt hotell för oss utan med dålig och oengagerad service(förutom några blixtar som tv gubben)... motsvarar inte 4 stjärnigt hotell helt enkelt.. dessutom så fick man påtala om städningen, i badkaret låg det hårstrån efter oss och glömmer lägga in tvål när det var slut... det kaffet som finns på rummet kommer inte fyllas på , vi pratar om kaffe i påsar för guds skull, sen får du köpa när du druckit det de bjöd på typ

• Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Low Cost Holidays
Tack bosiljkoj
Omdömet skrevs 5 september 2015 från mobil enhet

Dålig service, blev stopp i handfaten men ingen kom och fixade det. Osköna sängar där man kände fjädrarna när man strök med handen över sängarna. I min säng stack det tom upp en fjäder som en spik. Båda hade ont i ryggen när vi kom hem. Gammaldags inredning, inte alls fint. Hotellet ligger öde, inga affärer eller restauranger i närheten. Paradise bay är en väldigt liten strand, inte den jag rekommenderar på Malta. Bara saltvattenspooler vid hotellet. Trist frukost, personalen gick som zombies och maskinerna vid frukosten gick hela tiden sönder. Dåligt wifi, gick knappt att använda. Hotellet borde ha endast 1 stjärna.

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Karolinewwjd