“Jag ”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Bästa stället vi besökte på Mellieha.
God service bra priser och toppen mat.
Härligt att få mat och vara glad och inte bara säga: jaha nu är jag mätt...

Tack cafe s

Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Efter att ha konstaterat att Malta inte har någon matkultur på grund av de engelska influenserna fick vi bakläxa. Det finns iallafall en restaurang som väl lever upp till gastronomiska upplevelser, Tosca Restaurant i Mellieha. Kött, pasta och framförallt fisk anrättades på ett sätt som kan sätta de mest kritiska smaklökarna igång. Personalen tog verkligen väl hand om oss och bjöd på överraskningar i form av appetizer före maten och en smakrik shot efter maten. Något som vi uppskattade var att kocken kom ut och visade vilka färska fiskar man hade och även kom ut och frågade om allt var till belåtenhet. Trots den goda maten och fräscha miljön tömdes inte plånboken. Tre personer ca €80:-. Denna restaurang vågar vi utan dåligt samvete rekommendera.

Tack Hans F
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Trevlig personal och fantastisk mat! Pastan var perfekt al dente och smakerna var underbara. Helt enkelt en otrolig kväll!

1  Tack Anna A
Omdömet skrevs 7 augusti 2016

God mat och bra service. Försöker vara lite finare än vad man faktiskt är. Men bra och prisvärt. Dessutom bra wifi.

1  Tack Hakan_Carlsson_hby
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Bra mat, och väldigt bra service. Små saker som verkligen höjde upplevelsen som att de bjöd på en drink/shot före maten och efter, kom med pepparkvarn vid bordet och gott bröd medan vi väntade på maten. Åt pasta frutti di mare, var gott! De lagade räkorna med skalet på men fick våtservetter om man ville skala dem.

Bra pris också! Rekomenderas varmt.

1  Tack Erik E

Resenärer som tittade på Tosca Restaurant tittade också på

Mellieha, Ön Malta

Besökt Tosca Restaurant? Berätta vad du tyckte!