“Kanonmat och grym service”
Omdöme om Bouquet Garni

Bouquet Garni
Rankad som nr 1 av 114 Restauranger i Mellieha
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Fantastisk Service och grym mat, missa inte detta ställe, vi var ett sällskap på 12 st,alla supernöjda med mat och service!!!!!!!

Tack Henrik A

Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Otroligt bra service och god mat! Tillmötesgående kring barnmeny, barnen fick Nuggets som personalen hämtade från en annan restaurang. Rekommenderas varmt!

Tack Sandra R
Omdömet skrevs 20 april 2017 från mobil enhet

Liten trevlig med bra service. Maten ok men inte gastronomisk. Charmig i sitt lilla format men levde inte upp till betyget.

Tack Hakan_Carlsson_hby
Omdömet skrevs 29 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, en matupplevelse, musslorna var de godaste jag ätit. Vi var där två gånger på en vecka men kunde gärna gått dit varenda kväll.
Tack för en välgjord och otroligt god middag.

Tack Lollo A
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Denna restaurang levererade.Fantastisk service,maten var sagolik.Ljudnivån var tyst och fin. Tror att det knappt var 30 platser till förfogande,så se till att boka innan.Det blir fullt på denna lilla familjära restaurang varenda kväll.

Jan&Lollo

Tack Jan H

Resenärer som tittade på Bouquet Garni tittade också på

Mellieha, Ön Malta

Saint Julian's, Ön Malta
Valletta, Ön Malta

Besökt Bouquet Garni? Berätta vad du tyckte!