“Gourmetmat”

Rankad som nr 1 av 120 Restauranger i Mellieha
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 29 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, en matupplevelse, musslorna var de godaste jag ätit. Vi var där två gånger på en vecka men kunde gärna gått dit varenda kväll.
Tack för en välgjord och otroligt god middag.

Datum för besöket: september 2016
Tack Lollo A

Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Denna restaurang levererade.Fantastisk service,maten var sagolik.Ljudnivån var tyst och fin. Tror att det knappt var 30 platser till förfogande,så se till att boka innan.Det blir fullt på denna lilla familjära restaurang varenda kväll.

Jan&Lollo

Datum för besöket: september 2016
Tack Jan H
Omdömet skrevs 3 juni 2016 från mobil enhet

En fantastisk restaurang med otrolig personal!
Liten, ombonad & gemytlig restaurang där man njuter av sitt sällskap, bordsgrannar, personal & lokal.
Maten är fantastisk! Måste upplevas. Boka bord är att rekommendera.

Datum för besöket: juni 2016
1  Tack kristina144
Omdömet skrevs 28 april 2016

Fantastisk mat, mycket trevlig, rolig och varm personal, de ser verkligen till att man mår bra och får god service. Är man osäker på vad man vill äta, så får man se hur både fisk & kött ser ut innan det tillagas (det fick i alla fall vi :) Vi åt skaldjur/musslor till förrätt och tonfisk till huvudrätt. Ovan skalldjursätare som jag är måste jag säga att det var det bästa jag ätit på länge. Måste besökas. Se till att vara där i god tid (öppnar vid 17.30 eller 18), stället är inte så stort och det är alltid fullt!

Datum för besöket: april 2016
Tack irma366
Omdömet skrevs 6 november 2015 från mobil enhet

Vi lyckades få ett bord i sista minuten! Kvällen och middagen var riktigt bra, personalen trevlig, rolig och duktig. Bad om ett vintips till fisken och mannen tog inte fram det dyraste utan det som var godast. Varmt rekommenderat av mig och sambo!

Datum för besöket: november 2015
Tack Emele R

Resenärer som tittade på Bouquet Garni tittade också på

Besökt Bouquet Garni? Berätta vad du tyckte!