“Smakfullt!”

Ilili
Rankad som nr 43 av 796 Restauranger i Arona
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Ett trevligt ställe.
Maten var en fröjd för ögat och smaklökarna.
Men...personalen verkade stressad trots lite folk.
Chefen såg mest sur ut och verkade rätta personalen hela tiden, blev lite märklig stämning i lokalen.
Vi blev visade hur dom små Mezerätterna skulle kombineras med varann, det var lärorikt och kul att lära sig.
Åter ett men...vi tyckte kanske dom kunde ha informerat lite mer om mängden mat.
Med både apetizer i form av smårätter och en huvudrätt blev det för mycket.
Så rekommendationen är...ta 4-5 smårätter och skippa huvudrätten.
Vi var nöjda när vi gick, och en erfarenhet rikare.

Tack Bridgeguardian

Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Fräsch lokal, bra prisnivå. Lite seg och smått ouppmärksam service. Men den libanesiska maten var väldigt god. Åt piroger med fetaost. Som skandinav rekommenderar jag även vanligt kaffe på morgonen här.

Tack 690linaj
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Vi åt dels libanesiskt dels sallad. Båda mycket goda. Fräsch miljö och god service. Vi fick vår mat snabbt.

Tack Eje L
Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Fantastisk god mat och jätte fin service, Tiramisu:n var helt otroligt god. Kan bara rekommendera ett besök i denna restaurant.

Tack Anneli B
Omdömet skrevs 29 februari 2016 från mobil enhet

Gott och trevligt. Vi fick vänta lite på maten men det var det absolut värt. Omsorgsfullt lagad mat och trevlig personal. Prova de libanesiska rätterna!

Tack Annika M

Resenärer som tittade på Ilili tittade också på

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Ilili? Berätta vad du tyckte!