Omdömet skrevs 14 september 2017

Servicen var mycket god. Svensktalande i receptionen.
Rummen städades enligt norm. Hade lägenhet med underbar utsikt över hamn och centrum.
Trotts att Beverly ligger högt upp så var det inget problem tack vare gratis bussen som gick varje timme till stranden. Två pooler gjorde att det var lugnt och bra med platser.
Bra restaurang med tillgång till frukost och middagsbufféer.
Ving har service, information och utflyktsprogram.
Sämst var WIFI som inte var heltäckande och sämst inne i lägenheterna. Bättre vid pool och receptionen.

• Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack IngemarK35
Omdömet skrevs 25 juli 2017

Vi bodde på hotellet en vecka i juli 2017. Och vi blev positivt överraskade. Rummet var stort och hade fin utsikt. Personalen var väldigt service inriktad och tillmötesgående. I synnerhet Marie i receptionen, som gav oss många bra tips på platser att besöka. Vi hade halv pension och maten var god och varierad.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Davidsson73
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och välskött hotel
Med ypperlig service, vi hade halvpension och maten var varierande och god
Även trevlig lunch om man vill
Vi bodde i en 2 rummare B201
Kalas bra sol hela dagen och fin utsikt.
Fanns även 2 svensktalande flickor i receptionen, fantastiskt trevliga och duktiga
Tack
Med vänlig hälsning,
Pär o Kajsa Bjärnstig

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Stuckan
Omdömet skrevs 13 februari 2017

Tyckte mycket om hotellet. Väldigt trevligt bemötande vid incheckningen med svensktalande personal! Mycket god mat, vi hade halvpension och var väldigt nöjda. Trevliga rum, vi hade en lägenhet som var i två våningar, trivsamt! Det enda som inte var bra var WiFi.

Tips för att välja rum: Ta rum med utsikt!
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Eva N
Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Vi fick en trevlig lägenhet med havsutsikt. Wi-fi är knappt fungerande i lägenheterna och fungerar av och till i de gemensamma utrymmena. Lådor och dörrar är lite slitna men det är ett riktigt kök som är bra utrustat.
Poolerna är uppvärmda och du får (låna) poolhanddukar. Gratis buss ner till stranden och aktivitetsklubb för barnen. Även aktiviteter för de vuxna. Näta till mataffär och flera restauranger.

Bodde här: januari 2017
1  Tack Mia L