“Överpriser ”
Omdöme om Dubái Lounge

Dubái Lounge
Boka med
Dubái Lounge har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 14 av 783 Restauranger i Arona
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Dyrt jämfört med andra indiska restauranger två vuxna två barn 86 euro, har vid två tidigare tillfällen ätit indiskt under vår vistelse här och beställt i princip samma meny och den har då landat på 56 euro!?
Så besök tex sher e Punjab eller Bombay blue
Bättre mat bättre priser, mycket bättre! Tumme ner för överpriser på Dubai lounge.

Tack niklasasberg
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Dear Niklasasberg.
Thank you so much for sharing your experience and words of appreciation.
We are humbled by your words and delighted to know that you enjoyed the cuisine and our hospitality.
I assure you that at Delights we take extreme care to ensure that service and food are of highest quality.
We have taken a serious note of your feedback.

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Bästa Tikka Masala jag ätit i hela mitt liv och det är många
Genuint god och vällagad mat. Mycket trevlig personal. Kan verkligen rekommendera denna restaurang

1  Tack Tomas L

Dear Tomas L.

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Bra råvaror, goda smaker, trevlig och hjälpsam personal hos denna relativt nyöppnade indiska restaurang. Om ett halvår, när ryktet gått, kommer det vara fullsatt här. Rekommenderas!

1  Tack Pelle B
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Dear Pelle B.

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Tre familjer, 6 vuxna och 7 barn fick njuta av en god middag. Vi valde att dela på 5 olika indiska rätter som personalen valde ut åt oss. God mat och bra service!

1  Tack Ronny S
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Dear Ronny.

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

När vi var där verkade det vara nyöppnat så de hade inte riktigt jobba in personalen vilket ledde till rätt lång väntetid trotts att vi inte var många i lokalen. När väl maten kom in så var den helt ok. Har ätit godare indisk mat men om man är sugen på indiskt är det ett gott alternativ till alla andra restauranger som ligger i närheten.

1  Tack Jojje79
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2018

Dear Jojje79
Greetings from Delhi Delights !

We have received your feedback about your dining experience at the Delhi Delights. It is extremely disappointing and upsetting for me that we fared so poorly in delivering service. I assure you that at Delights we take extreme care to ensure that service and food are of highest quality, however in this case we have clearly failed.
We have taken a serious note of your feedback and assure you that we will do everything it takes to ensure that such incidents are never repeated.

Once again i apologies sincerely for all the inconvenience caused to you and really hope that you will give us an another opportunity.

Eagerly looking forward to see you again !

General Manager

Resenärer som tittade på Dubái Lounge tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Dubái Lounge? Berätta vad du tyckte!