“Köttprovning är en lysande idé”
Omdöme om ABRASA

ABRASA
Rankad som nr 22 av 735 Restauranger i Maspalomas
Kök: Deli, Spanskt, Grill
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Vi fick riktigt bra service när vi kom, ägaren berättade om kryddor, maträtterna och rekommenderade att vi skulle ta en gemensam förrättsbricka, följt av en köttbricka med med oxfilé från Skottland, Brasilien, Peru och Uruguay. Allt serverades med grillade grönsaker med egna chutneys. Vi tog det rekommenderade spanska vinet. Köttet från Uruguay är det bästa kött jag ätit. De andra bitarna var toppklass men Uruguay var en klar vinnare. Ett mört kött med kraftig och fin köttsmak och fin saft. På det hela taget mat av högsta kvalitet, mysiga lokaler, spansk miljö.

1  Tack Timo L

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Tredje besöket på denna restaurang långt från turiststråken. Alltid lika nöjda. God mat, goda viner och trevlig personal och miljö.

Tack GunBie
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

En mycket bra köttrestaurang med trevlig personal. Gillar Du kött är det helrätt och till rimliga priser!

Tack Jonas C
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Denna restaurang är magiskt bra, det bästa köttet jag någonsin ätit.

Denna pärla serverar fantastiskt kött och personalen är kunnig och väldigt trevliga.

Detta ställe är ett måste om ni är på Gran Canaria.

Tack Niklas A
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Allt var perfekt , bra service och god mat o dryck. Våran nya favorit restaurang. Kommer åter i februari.

Tack Nils-Olof E

Resenärer som tittade på ABRASA tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt ABRASA? Berätta vad du tyckte!