10 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline663 US$
eDreams162 US$
Agoda.com642 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 9 mars 2020 från mobil enhet

För 16:e året i rad (nästan) återkom jag och maken till detta underbara ställe!
Enda skillnaden nu var att det kändes HELT nytt med alla om- och nybyggnationer samt uppfräschning av rummen! Borta är självhushållet, istället ingår en dignande frukostbuffé med allt som man önskar. Det står en kock och steker äggen precis som man vill ha dem, färsk frukt och bröd, olika sorters yoghurt, massor av pålägg - you name it!
Rummen har inretts med platt-tv och i ljusa, skandinaviska färger med inslag av trä. Mycket stilfullt.
Städning alla veckans dagar, om man så önskar.
Själva hotellområdet är väldigt lugnt. Partynissar göre sig icke besvär. Det gör mycket att det är åldersgräns också.
Även om vi själva har barn, om än äldre, så är det rätt skönt att slippa skrik, tjat och bli nedstänkt med vatten.
Varje dag vattengympa och underhållning på kvällarna som håller en mycket hög klass.

Här har man också byggt en jättefin och avkopplande spaavdelning samt sauna och gym.
Spabehandlingarna var proffsigt utförda och håller en prisklass på hälften mot det som betalas hemma i Sverige.
Personalen alltid trevlig och tillmötesgående!
Gratis buss ingår fortfarande, men nu bara åt ett håll, ner till maspalomasstranden. Det räcker gott och väl!
Vill man shoppa inne i PDI, så gäller taxi och den är billig, ca 3-4€.

Måste medge att jag var lite orolig i början, att det skulle vara FÖR modernt mot det vi var vana vid. Ingen risk, själ och hjärta finns ännu kvar, tack vare alla underbara människor som ser till att det funderar friktionsfritt, som en väloljad maskin!

Slutligen vill jag och min man gratulera till allt det nya! Det kunde inte ha blivit bättre!
Vi ses snart igen

3  Tack Dreamer254635
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2020

Kära gäster,
Hela teamet av MAspalomas vill tacka dig för att du väljer vårt hotell som destination för att njuta av din semester och ta några minuter att uppskatta din upplevelse med oss, vi är glada att veta att du har varit så positiv och att vårt teams stöd har glatt dig.

Vi är glada att veta att hotellet har uppfyllt dina förväntningar och att alla anställda har lyckats förmedla vårt högsta engagemang med artighet och professionalism.

Tack för att du belyser våra anläggningar, till exempel den 28 graders semi-olympiska poolen, våra premiumnattshower och vår kockkök och matlagningsutrustning.

Det är ett nöje för oss att veta att vi är på rätt väg och kan se till att vi kommer att fortsätta arbeta för att underhålla och förbättra när det är nödvändigt och kunna erbjuda en plats för vila, anslutning, vänskap och kvalitet.

Det kommer att vara ett nöje att välkomna dig igen.

Mónica Montero-Guest Manager

Omdömet skrevs 9 februari 2020

Verkligen en bra resort, fräscht, trevligt och fint boende. Frukosten är bra och framför allt a la carte restaurangen levererar. En bit ifrån stranden men gratis bussar funkar förträffligt. Personalen är fantastisk vilket är avgörande i slutändan. Rekommenderar hotellet som det bästa i södra Gran Canaria.

Tack 751eric_
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Kära gäster,

Först och främst kan vi inte uppskatta tillräckligt för att vi har valt din semestermål och tillägna dessa vänliga ord för att beskriva din vistelse hos oss.

Tack så mycket för att du gav oss möjligheten att visa dig hur viktiga gäster är för oss, din tillfredsställelse och lycka är vårt mål och hela vårt team.
På Club Maspalomas Suites är vi mycket engagerade i detta projekt och det har varit ett nöje att betjäna alla våra gäster under deras vistelse.

Återigen vill vi inte missa chansen att tacka er för att ni väljer oss och berättar hur mycket ni har haft, vi kommer att fortsätta arbeta för att förbättra och fortsätta att ge alla våra gäster det välkomnande de förtjänar och behöver på sin semester.

Med vänlig hälsning din

Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt fint! Otroligt trevlig och serviceminded personal. Husen är fina och moderna. Rent o snyggt. Ligger en bit från centrum och strand men det går gratis bussar dagtid. Taxi är löjligt billigt så det är enkelt att förflytta sig. Maten i a la carte restaurangen riktigt bra. Buffé är buffé och den är bra om man gillar sånt. Frukosten grym. Finns allt inkl cava. Kan varmt rekommendera det här hotellet. Återvänder mer än gärna.

Tack 31margaretar
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Kära gäster,

Tack för att du rekommenderar vårt hotell som en semester plats,

Om du inte vill använda buffén har vårt hotell en italiensk à la carte-restaurang rekommenderas starkt.

Vi välkomnar dig gärna igen.

Våra mest uppriktiga hälsningar

Monica Montero- RRPP

Omdömet skrevs 16 januari 2020

Extraordinärt. Fräscht, smakfullt och trevligt boende med privata terasser i lugnt område. Mycket bra och tillmötesgående personal. Fint poolområde, fräscht gym och ett stort utbud av professionella och prisvärda spabehandlingar. Mycket god och variationsrik frukostbuffé. God och prisvärd middagsbuffé med ett stort urval av såväl förrätter som kött, fisk, pasta och vegetariskt samt härliga desserter. Professionell och varierande underhållning kvällstid med olika artister varje kväll.

Rumstips: Välj svit med söderläge på vintern. Undvik svit närmast poolen om du vill vara privat.
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack baltho64
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Kära gäst,

Vi vill tacka er, alla anställda i Maspalomas Club-sviterna, som har valt oss som semestermål, tar också chansen att tacka deras uppriktiga ord om vårt hotell, restaurang, pool, gym och särskilt för att lyfta fram personalens vänlighet,

Vi kommer att fortsätta arbeta för att ge en perfekt vistelse.

Vi hoppas att du besöker vårt hotell igen i framtiden.

Omdömet skrevs 25 november 2019

Jättemysigt & toppenfräscht! Fantastisk personal! Suverän frukostbuffé som fungerade som brunch för oss. Om ni inte har problem att promenera så ligger inte hotellet alltför långt bort från "allt". Pool, liten pool med massageavdelningar, torrbastu, ångbastu, gym, spa.. Och personalen

Det enda man önskade sig bättre var bäddmadrass och skönare lakan - men det är små petitesser.. Samt att tiden inte ska gå så fort där. Suveränt!!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack CharlieLundberg
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2019

Kära gäst,

Tack så mycket för att du valde oss som din semestermål, och för att lyfta fram vår mat och vår hotellets goda kvalitet.
Vid ditt nästa besök, be i receptionen om ett madrasshölje, för att göra din säng mer bekväm, kommer det att vara ett nöje att hjälpa dig.

Mónica montero- RRPP Manager