8 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
View deal
Priceline176 US$
eDreams176 US$
ZenHotels.com
Travelocity
Omdömet skrevs 9 februari 2020

Verkligen en bra resort, fräscht, trevligt och fint boende. Frukosten är bra och framför allt a la carte restaurangen levererar. En bit ifrån stranden men gratis bussar funkar förträffligt. Personalen är fantastisk vilket är avgörande i slutändan. Rekommenderar hotellet som det bästa i södra Gran Canaria.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 751eric_
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Kära gäster,

Först och främst kan vi inte uppskatta tillräckligt för att vi har valt din semestermål och tillägna dessa vänliga ord för att beskriva din vistelse hos oss.

Tack så mycket för att du gav oss möjligheten att visa dig hur viktiga gäster är för oss, din tillfredsställelse och lycka är vårt mål och hela vårt team.
På Club Maspalomas Suites är vi mycket engagerade i detta projekt och det har varit ett nöje att betjäna alla våra gäster under deras vistelse.

Återigen vill vi inte missa chansen att tacka er för att ni väljer oss och berättar hur mycket ni har haft, vi kommer att fortsätta arbeta för att förbättra och fortsätta att ge alla våra gäster det välkomnande de förtjänar och behöver på sin semester.

Med vänlig hälsning din

Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt fint! Otroligt trevlig och serviceminded personal. Husen är fina och moderna. Rent o snyggt. Ligger en bit från centrum och strand men det går gratis bussar dagtid. Taxi är löjligt billigt så det är enkelt att förflytta sig. Maten i a la carte restaurangen riktigt bra. Buffé är buffé och den är bra om man gillar sånt. Frukosten grym. Finns allt inkl cava. Kan varmt rekommendera det här hotellet. Återvänder mer än gärna.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 31margaretar
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Kära gäster,

Tack för att du rekommenderar vårt hotell som en semester plats,

Om du inte vill använda buffén har vårt hotell en italiensk à la carte-restaurang rekommenderas starkt.

Vi välkomnar dig gärna igen.

Våra mest uppriktiga hälsningar

Monica Montero- RRPP

Omdömet skrevs 16 januari 2020

Extraordinärt. Fräscht, smakfullt och trevligt boende med privata terasser i lugnt område. Mycket bra och tillmötesgående personal. Fint poolområde, fräscht gym och ett stort utbud av professionella och prisvärda spabehandlingar. Mycket god och variationsrik frukostbuffé. God och prisvärd middagsbuffé med ett stort urval av såväl förrätter som kött, fisk, pasta och vegetariskt samt härliga desserter. Professionell och varierande underhållning kvällstid med olika artister varje kväll.

Rumstips: Välj svit med söderläge på vintern. Undvik svit närmast poolen om du vill vara privat.
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack baltho64
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Kära gäst,

Vi vill tacka er, alla anställda i Maspalomas Club-sviterna, som har valt oss som semestermål, tar också chansen att tacka deras uppriktiga ord om vårt hotell, restaurang, pool, gym och särskilt för att lyfta fram personalens vänlighet,

Vi kommer att fortsätta arbeta för att ge en perfekt vistelse.

Vi hoppas att du besöker vårt hotell igen i framtiden.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 25 november 2019

Jättemysigt & toppenfräscht! Fantastisk personal! Suverän frukostbuffé som fungerade som brunch för oss. Om ni inte har problem att promenera så ligger inte hotellet alltför långt bort från "allt". Pool, liten pool med massageavdelningar, torrbastu, ångbastu, gym, spa.. Och personalen

Det enda man önskade sig bättre var bäddmadrass och skönare lakan - men det är små petitesser.. Samt att tiden inte ska gå så fort där. Suveränt!!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack CharlieLundberg
MonteroMonica, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2019

Kära gäst,

Tack så mycket för att du valde oss som din semestermål, och för att lyfta fram vår mat och vår hotellets goda kvalitet.
Vid ditt nästa besök, be i receptionen om ett madrasshölje, för att göra din säng mer bekväm, kommer det att vara ett nöje att hjälpa dig.

Vänliga hälsningar

Mónica montero- RRPP Manager

Omdömet skrevs 23 februari 2019 från mobil enhet

Har allt! Bekvämt boende, bra frukost, härligt poolområde, fantastiskt gym, nära allt, hade även middag i priset med varierande buffé varje kväll inkl underhållning. Fantastisk personal. Ni kan inte missa detta ställe.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack KarolinaB226
PedroJoseM57, Director de Relaciones Públicas på Club Maspalomas Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2019

Hola KarolinaB226
Tack så mycket för din kommentar, vi är glada att veta att du har haft en lycklig vistelse.
Vi ses snar