AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
  • Fri parkering
Bungalows Dona Rosa(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Sunsuites Carolina(San Agustín)
Melia Tamarindos(San Agustín)
287 531 US$
TripAdvisor
Omdömet skrevs 13 juni 2017 från mobil enhet

Vistades på detta hotell under 25 juni- 4 juli. I början fanns det lite komplikationer vi kom ganska sent till hotellet för att flyget var försenat. När vi kom fram fanns det ett kryp på vårt rum, som råkade flyga in när vi öppnade balkongen. Vi bad om att bytta rum och personalen var mycket hjälpsam. Rummen var mysiga, rena och fräscha. Pool området var stort med en touch av strand känsla med fina palmer, sand, bräckt vatten och solstolar. Det som jag tyckte mycket om för oss som inte är riktiga morgonmänniskor är att om man missar frukosten så serveras mat i de andra restaurangerna runt om hotellet. Hotellet erbjöd mycket aktiviteter så som minigolf, schack m.m. I helhet var detta hotell förtjänt för sina 4 stjärnor, den är helt underbar.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Damijana D
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Topptrevligt hotellområde, trevliga rum, många aktiviteter såsom volleyboll varje dag. Varierad och kvalitativ buffé både frukost, lunch och middag. Trevlig personal! Städat och rent också. Det enda lilla minuset var ljudvolymen i restaurangen. Den kan vara jobbig för någon med dålig hörsel, såsom min man. Logistiken kring bordsplaceringen var inte heller särskilt effektiv. Det skapade onödiga köer vid middagssittningen. Annars var det toppen! Och jag är en ganska kräsen resenär :)

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Helena S
Omdömet skrevs 20 mars 2017

Hotell i lugnt område. Hotellet har underhållning varje kväll med olika shower. Hotellet har fin articifiell sandstrand med grovkornig sand. Det fanns gott om solstolar till alla. Poolen var lite kylig men man vande sig, skönt med sol i Mars och fly vintern från Sverige. Frukosten var okej, hade velat se mer variation ofta samma utbud varje dag och gärna lite melon och kanske vindruvor ibland. Som många skriver så var sängarna helt hemska och man hade ont när man sov och vaknade. Kuddarna är spanska så långa platta jag la min dubbelvikt flera kvällar. Tv på alla rum med svtworld så man kunde se svenska nyheter, även andra internationella kanaler ebjöds på tyska nederländska italienska och engelska. Man fick betala för att ha kylskåpet vilket var minus. Hotellet erbjöd många aktiviteter så som prova på vattengympa, skytte och pilbåge m.m. Hotellet har butiker och även ett apoteket inne i byggnaden vilket kändes bra. Dock saknas en supermercado men det fanns nära hotellet så man kunde promenera dit varje dag för att köpa vatten och annat. Hotellet har en minigolfbana som även hade fiskar och sköldpaddor. En del lösa katter på hotellområdet och en del duvor. Hotellet hade en liten trädgård med olika träd vilket kändes trevligt. Fint poolområde, små kiosker där man kunde köpa öl, lunch, smoothies, mackor m.m. Vår balkong hade endast sol 3 timmar per dag så ibland var badkläder lite fuktiga på morgonen. En bra upplevelse men vill man ha sköna sängar får man leta sig till annat hotell.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack misse929
Omdömet skrevs 3 februari 2017 från mobil enhet

Fint, trevligt, stiligt hotell. Fantastisk mat o bra underhållning. Fint poolområde o mycket att göra för barn. Bra cykeluthyrning o biluthyrning. Trevlig personal. Negativt var hårda sängar o sur o stressad personal i receptionen. Ksn verkligen rekommendera stället!!

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
2  Tack Maria S
Omdömet skrevs 23 januari 2017

Precis hemkommen från en underbar semester vecka på Tahaiba Princess i Maspalomas.
Helt fantastiskt hotell med all inklusive där allt ingår samt mycket vänlig- service minded personal.
6 pooler där 2 är uppvärmda till mellan 22-26 grader, artificiell sandstrand, solstolar till alla så man kan hitta sitt eget hörn utan att jaga runt efter plats. Minigolfbana mycket välskött samt stor utomhus schackbräda där man kan spela och andra titta på i anslutning till stora lobby baren där man även har kvällsunderhållning med dans och musik.
Stor underbar trädgård att strosa runt i där även tennisbana samt gym för dem som så önskar.
Fina rum som är välstädade med stora balkonger och man skall bo högt upp 3- våningen så får man fin utsikt till omgivningarna.
Ligger bra och med lugn promenad 20 min till Dunes vid Maspalomas som är den bästa stranden på ön samt Meloneras där det finns fina shopping möjligheter samt underbara restauranger och caféer.

Tips för att välja rum: Man skall bo högt upp gärna 3 våningen så man får utsikt
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
2  Tack Kristian-Sweden