“Mycket bra mat! Fantastisk personal”

Deutsches Gasthaus Atlantis 1
Rankad som nr 142 av 651 Restauranger i Maspalomas
Kök: Tyskt, Spanskt, Gastropub
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Mycket bra mat!
Har under vår semester på 14 dagar valt att äta här 5-kvällar då vi varit så nöjda med maten. Och ett stort pluss till den väldigt trevliga personalen. Rekommenderar verkligen denna resturang.

Datum för besöket: februari 2020
Tack LennartAlvarsson

Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

10 st Tyska Tapas,dyrt och dåligt, helt ointressant.Inget som var bra.
Vi får skylla oss själva,idén är idiotisk.
MYCKET trevlig personal.

Datum för besöket: november 2019
Tack dingtuna
SEKTOR7, Leiter Öffentlichkeitsarbeit på Deutsches Gasthaus Atlantis 1, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2019

Thanks for your reply. Too bad we could not meet your taste. We will do our best that your next stay will be more delicious.

Omdömet skrevs 15 januari 2019

Rekommenderar verkligen denna restaurang, fantastisk väl tillagad mat, mycket trevlig personal mysig lokal

Datum för besöket: december 2018
Tack Eva A
Omdömet skrevs 20 oktober 2018 från mobil enhet

Underbar kväll med god mat och suverän underhållning i form av harpa och gitarrspelande man som gav oss en speciell kväll med lugn och ro i stillsam harmoni med god mat. Vi kommer tillbaka!!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack G9116GEmaried
Omdömet skrevs 9 april 2018 från mobil enhet

Vi var 5 vuxna och 3 barn som gick hit för att de hade fått bra betyg här på TripAdvisor .
Men vi är väldigt besvikna, lång väntan på att få beställa mat och ännu längre väntan på att få in maten trots att det är få gäster i restaurangen . Uselt .

Datum för besöket: april 2018
1  Tack Mimsan11

Resenärer som tittade på Deutsches Gasthaus Atlantis 1 tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Deutsches Gasthaus Atlantis 1? Berätta vad du tyckte!