Kostnadsfri avbokning till den 21-05-14
SPARA 14 US$
Priceline71 US$
getaroom.com74 US$
Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell, börjar bli lite slitet men rent och snyggt. Bra poolområde. En bit till Faro och stranden men promenadvänliga vägar.
Bra med parkering om du har bil.
Något lyhört och som alltid i Spanien hårda sängar.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Lena H
DirectoraCVS, Manager på Club Vista Serena, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Dear Lena, thank you very much for your nice feedback, we appreciated all your comments and are happy to hear that you enjoyed your stay at Club Vista Serena. We hope to welcome you soon again.

Bárbara Piasecka Naumowicz

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Allt var perfekt.
En mindre anläggning med liten reception med allt funkar bra,
Bil behövs.
Parkeringar fans gratis runt om.
Det finns en del små affärer runt omkring om man vill köpa bröd och frukost annars är hotellets restaurang som gäller ( ej testat ).

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Jonel75
DirectoraCVS, Director General på Club Vista Serena, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Dear Jonel

Thanks for your high rating.
We are happy to know that your stay was satisfactory.
It will be a pleasure to welcome you back at Club Vista Serena whenever you wish.

Best Regards

Barbara Piasecka Naumowicz
Manager

Omdömet skrevs 26 januari 2018

Har bott många gånger på Club Vista Serena då det varit en familjetradition för oss och vi har varit nöjda under många år. Nu börjar det dock synas att det behövs lite upprustning och uppfräschning av lägenheterna. Poolen och poolområdet är superbra. Jag vill verkligen slå ett slag för restaurangen som är precis lagom stor med trevlig personal och jättebra mat! Hotellet har en bra placering, nära till marknad och shopping, matbutik där man kan köpa frukost och strand.

Rumstips: Lägenheterna på övre våningen erbjuder lite mer avskildhet och har man tur får man även fin utsikt.
Datum för vistelsen: november 2017
Tack Josefin M
DirectoraCVS, Director General på Club Vista Serena, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Buenos días.

Quiero darle las gracias por tomar parte de su tiempo para valorar Club Vista Serena, por lo que nos permite controlar la calidad de nuestros servicios para acercarlos cada vez más a sus expectativas.
La satisfacción del cliente es nuestra meta principal.

Con la esperanza de tenerle pronto como nuestro invitado de nuevo ofrezco mi más cordial saludo.

Bárbara Piasecka Naumowicz
Directora

Omdömet skrevs 4 februari 2016

Fina rum med allt man behöver
Kanonbra poolområde med fri WiFi (enbart i poolområdet)
Ingen möjlighet att få frukost men lunch och middag finns i poolbaren.
Mycket trevlig personal
Hårda obekväma sängar. Synd att de inte kostar på bäddmadrasser.

Datum för vistelsen: januari 2016
3  Tack AnnSv
Omdömet skrevs 28 maj 2015

Litet mellanklass lägenhetshotell, familjärt, utmärkt service från alla anställda, rent och snyggt, snygga och välunderhållna lägenheter med bra utrustning. Framförallt en fantastisk bar / restuarangdel med den karismatiske Oscar Mota vid rodret. Var rädd om denna man...han är guld värd för stället :)

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack JerryFerry