eo Suite Hotel Jardin Dorado
Om du gillar det här hotellet är du kanske också intresserad av följande:
Hotel Servatur Waikiki(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
Cordial Green Golf(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
Seaside Palm Beach(Maspalomas)
  • Fri parkering
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
Priceline
  • Pool
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Hotel Riu Don Miguel(Playa del Inglés)
Travelocity
  • Pool
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Inglés)
Travelocity
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs mars 23 2017 från mobil enhet

Rent och snyggt bungalowområde. Relativt lugnt ställe med lite barn. Litet supermarket genast ytterom porten, annors inget att se runtom. Maten med allinclusive lite enformig. Efter kvällsmaten någon mindre kvällsshow, men på dagen ingen aktivitet vid poolen.

Bodde här: Mars 2017, reste med vänner
Tack Malle B
Omdömet skrevs mars 3 2017 från mobil enhet

Supertrevlig personal, mysiga bungalows, vi åkte med apollo och via dom fanns det mycket trevliga utflykter! Det enda klagomålet jag har är att det va lite dåligt med vegetariska alternativ på buffén, men förutom det var allt fräscht och bra!

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
1  Tack klarasofiag
Omdömet skrevs april 6 2016 från mobil enhet

Jag och min familj var där i december 2015. Vi gillade mycket att bo i bungalows då våran dotter är 3 år. Gräsmattorna är av plast så det ser så grönt och fint ut. Hela hotell området var väldigt mysigt.

Fanns däremot inte så mycket att göra på hotellet så vi åkte gratis buss eller betalade för taxi och åkte någonstans.
Nackdelen är då att man gärna vill äta den fria maten då man har all inclusive så det var ett väldigt åkande fram och tillbaka.
Maten var bra. Lite enformig efter 3-4 dagar bara :)

De flesta i personalen var bra. Speciellt killarna. Vissa av tjejjorna i baren var däremot väldigt sura.

Poolerna iskalla :)
Vi badade istället i havet.

Vi gillade hotellet. Bungalows är så skönt. Man är ute på en gång man öppnar dörren.
Men det tar en bra stund att gå ner till havet så ta taxi eller buss. 3.5 euro kostade taxin.

Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack zidewinder
Omdömet skrevs januari 20 2016

Lugnt och fridfullt ställe. En bungalowby byggd runt ett väl tilltaget poolområde.
Jag hade all inclusive. Buffén hade ett brett och gott utbud. Personalen var trevlig och hjälpsam.
Min bungalow var fräsch och välstädat.
Vattnet i den stora poolen var i kallaste laget för att jag skulle bada.

• Bodde här: Januari 2016, reste ensam
Tack Ingvar P
Omdömet skrevs januari 13 2016

Hotellet är precis lagom stort med fina bungalows som städas varje dag. Sängkläder byts tre ggr i veckan. Gräsmattan är av plast, vilket gör att det inte behöver underhållas lika mycket som vanligt gräs. Finns två pooler, den stora ej uppvärmd. Den lilla poolen är uppvärmd och hade en badtemp på 28-29 grader när vederbörande var på plats. Badhandukar finns att låna mot en deposition på 10 euro / handduk. Dessa får bytas en gång per dag, väldigt skönt med rena handdukar varje dag. Maten var över förväntan, speciellt middagarna var grymt varierande och goda. Öl, vin och läsk var från tapp, helt okej. Kvällsunderhållning till kl. 22. Gratisbussar till Maspalomas strand bl.a.. Promenad med småbarn till centrum tar c;a 25 minuter. Väldigt nöjd med hotellet som helhet. Dock med små brister som att all inklusive bandet klipps på avresedagen kl 12, varmvatten beredare med 30 liter som tar slut snabbt med en familj om fyra.. Annars klockrent hotell som sagt.

• Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Low Cost Holidays