Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
Melia Tamarindos(San Agustín)
Melia.com
  • Pool
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Gratis frukost
Parque Nogal Apartments(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 224 US$/natt.

AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

Sunsuites Carolina(San Agustín)
  • Restaurang
Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Rent och snyggt bungalowområde. Relativt lugnt ställe med lite barn. Litet supermarket genast ytterom porten, annors inget att se runtom. Maten med allinclusive lite enformig. Efter kvällsmaten någon mindre kvällsshow, men på dagen ingen aktivitet vid poolen.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Malle B
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Supertrevlig personal, mysiga bungalows, vi åkte med apollo och via dom fanns det mycket trevliga utflykter! Det enda klagomålet jag har är att det va lite dåligt med vegetariska alternativ på buffén, men förutom det var allt fräscht och bra!

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
1  Tack klarasofiag
Omdömet skrevs 6 april 2016 från mobil enhet

Jag och min familj var där i december 2015. Vi gillade mycket att bo i bungalows då våran dotter är 3 år. Gräsmattorna är av plast så det ser så grönt och fint ut. Hela hotell området var väldigt mysigt.

Fanns däremot inte så mycket att göra på hotellet så vi åkte gratis buss eller betalade för taxi och åkte någonstans.
Nackdelen är då att man gärna vill äta den fria maten då man har all inclusive så det var ett väldigt åkande fram och tillbaka.
Maten var bra. Lite enformig efter 3-4 dagar bara :)

De flesta i personalen var bra. Speciellt killarna. Vissa av tjejjorna i baren var däremot väldigt sura.

Poolerna iskalla :)
Vi badade istället i havet.

Vi gillade hotellet. Bungalows är så skönt. Man är ute på en gång man öppnar dörren.
Men det tar en bra stund att gå ner till havet så ta taxi eller buss. 3.5 euro kostade taxin.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack zidewinder
Omdömet skrevs 20 januari 2016

Lugnt och fridfullt ställe. En bungalowby byggd runt ett väl tilltaget poolområde.
Jag hade all inclusive. Buffén hade ett brett och gott utbud. Personalen var trevlig och hjälpsam.
Min bungalow var fräsch och välstädat.
Vattnet i den stora poolen var i kallaste laget för att jag skulle bada.

• Bodde här: januari 2016, reste ensam
Tack Ingvar P
Omdömet skrevs 13 januari 2016

Hotellet är precis lagom stort med fina bungalows som städas varje dag. Sängkläder byts tre ggr i veckan. Gräsmattan är av plast, vilket gör att det inte behöver underhållas lika mycket som vanligt gräs. Finns två pooler, den stora ej uppvärmd. Den lilla poolen är uppvärmd och hade en badtemp på 28-29 grader när vederbörande var på plats. Badhandukar finns att låna mot en deposition på 10 euro / handduk. Dessa får bytas en gång per dag, väldigt skönt med rena handdukar varje dag. Maten var över förväntan, speciellt middagarna var grymt varierande och goda. Öl, vin och läsk var från tapp, helt okej. Kvällsunderhållning till kl. 22. Gratisbussar till Maspalomas strand bl.a.. Promenad med småbarn till centrum tar c;a 25 minuter. Väldigt nöjd med hotellet som helhet. Dock med små brister som att all inklusive bandet klipps på avresedagen kl 12, varmvatten beredare med 30 liter som tar slut snabbt med en familj om fyra.. Annars klockrent hotell som sagt.

• Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Low Cost Holidays