Vital Suites Hotel & Spa
  • Fri parkering
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
Seaside Palm Beach(Maspalomas)
  • Fri parkering
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
Melia Tamarindos(San Agustín)
Melia.com
  • Pool
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Inglés)
  • Pool
Bungalows Cordial Sandy Golf(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Fri parkering
Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
Hotelpower.com
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs november 11 2017 från mobil enhet

Fräscht, trevligt och välordnat hotell. I stort sett bara vuxna gäster. Rymliga fina rum med fin utsikt och sängar som är bättre än vad som är vanligt på sydliga breddgrader. Fint poolområde, bra frukost, serviceinriktad personal med något enstaka undantag. Poolhanddukar ingår men det kostar 1€ om du vill byta den. Rent och snyggt både på rummen och allmänna ytor. Ett utmärkt val för oss som helst undviker de stora koncept/all-inclusive hotellen med bamseklubb. Vi kommer gärna tillbaka.

Bodde här: November 2017, reste med familjen
Tack monstr64
Omdömet skrevs mars 25 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell med trevlig utemiljö. Frukosten var mycket bra. Restaurangen vid Polen provade vi tre gånger med samma nedslående resultat. Stekt bläckfisk som var bränd och gummiaktig. Hamburgare som var rå. Club sandwich som smakade stekt bläckfisk. Pizza som inte var genombakad.
Wi-fi var bristfällig och fungerade inte på rummen.

Åt även kvällsmåltiden i restaurangen. Denna imponerade inte.

Trots ovanstående kritik, rekommenderar jag hotellet. Trevlig miljö, spa och gym.

Ät lunch och middag någon annan stans.

Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
Tack HakanJ546
Omdömet skrevs februari 19 2016

Kändes intimt genom sin trevliga uppbyggnad i hästskoform med endast två våningar.
De omslöt de uppvärmda poolerna och med en fantastisk utsikt över Las Palomas och golfbanan. Rummen, minisuiterna rymliga och mycket trevliga.

Tips för att välja rum: Mini suit med utsikt över poolerna.
  • Bodde här: Februari 2016, reste med familjen
Tack perpar_10
Omdömet skrevs december 23 2015 från mobil enhet

Var med fru och 2 barn, 6+10 år en vecka på vital suites. Mycket trevligt hotell. Bra service, rena fräscha rum. Poolen mätte vi upp till 26c. Bra modernt gym och gratis träningspass som yoga, Bootcamp mm. Barnaktivitet 2ggr under veckan. Inomhuspoolen i spadelen var fin men endast öppen för barn 1h per dag. Nära till shopping och massor av restauranger. Gång till maspalomas sanddynor på ca 10min.

Bodde här: December 2015, reste med familjen
1  Tack Samuel B
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs maj 14 2015

Hotellet ligger ca 10 min promenad från Yumbo center. Det finns en fin utsikt från hotellet. Spaavdelningen är ganska stor. Trevliga utomhus pooler. Restaurangen är inte buffestyle restaurang, maten är bra men inte högklassig. Rummen är stora Bur wifi på rummen fungerar inte så bra.

Tack ThomasGBG
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original